Best aardig Heeft vele eigenaars gehad en niet vanaf dag 1 van centerparcs. Maar goed vertoeven hoor en anders 10 min er tegen over loop je meerdal op... Leuke omgeving met aardbeien land, irrland, kinderdrome
Op zich wel leuk maar als je naar centerparcs gaat en je gaat ook voor de Aquamundo bijvoorbeeld dan kan je beter een ander park zoeken want dat is daar niet te vergelijken met alle andere zwembaden. Vind dit meer een gewoon '' normaal '' zwembad.
Wij zijn er laatst een weekend geweest en vonden het een fijn park. Niet te vergelijken met andere parken van centerparcs, maar heerlijk rustig, fijne huisjes en leuke dingen in de omgeving. Dus wat mij betreft een leuk park. Beter dan meerdal vonden wij.
Wil je een eerlijke reactie? Wij zijn er vorig jaar september een weekend geweest en we zijn een dag eerder vertrokken. Ik kreeg erg veel last van het huisje (huisstofmijtallergie) en wij vonden de buitenruimte echt te klein voor onze dochter. Zij had het er verder ook niet echt naar haar zin. Het park zit echt in de bossen. Het was toen best lekker weer met 23 graden, maar wij hebben het alleen maar koud gehad. Omgeving vonden wij wel leuk. Maar goed, wij houden sowieso niet zo van Center Parcs.
Wij gaan nu voor de 2de keer in een goeie maand tijd een weekend naar het meerdal vorig jaar in deze zelfde periode naar de Peel geweest, maar dat was echt dramatisch. huisje niet goed schoon, rook er muf, veel spinnen, en tot overmaat van ramp zat er aan de overkant een huisje bomvol met jongeren, die tot 04.00 uur smorgens herrie aan t maken waren. Daar zat ik dan met 3 wakkere kids midden in de nacht, een man die al met spoed weg was... gelukkig heeft de beveiliging er wel wat aan gedaan hoor Wij zijn hier ook n dag eerder vertrokken. op de plaza was alles al erg vroeg dicht, en twee dagen lang hadden ze storing in de snackbar. eerste dag met t eten, tweede dag met ijs ofzo. T meerdal is ons onlangs er goed bevallen, ook de kids hadden het er enorm naar hun zin. (zij zijn 12, 10 en 2) De plaza is ook erg leuk, en t zwembad was mij ook prima.