Ideale vakantie? Gezin, echtpaar rond 60 en koppel van rond de 30

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Luvv, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Mijn ouders zijn dit jaar 40 jaar getrouwd en willen ons gezin meenemen op vakantie. Dit zal zijn in juli of oktober. Wij hebben 2 kinderen van dan ruim 6 en net 3 jaar.

We hebben tot nu toe deze opties:

Zomer Mallorca Sa Coma: Mobile Zoover

Of in de herfst Lanzarote playa blanca:
    Mobile Zoover

Iemand bekend met deze accomodaties/omgeving?

Andere opties zijn ook zeer welkom. Liefst Spanje, Griekenland of de Canarische eilanden. Geen Turkijke ;)

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Mijn oom en tante zijn met de kids + kleinkind van 2 in oktober naar Mallorca geweest. Tickets via Ryanair, en een mega villa met zwembad via Airbnb. Maar dan zit je dus niet op een park ofzo, je hebt echt een privéhuis in de bergen.

3. Desjavu

Desjavu Actief lid

29 dec 2015
    306
    0
    0
    Griekenland is ook erg leuk, ik zelf zou gaan voor Sissi Bay omdat dit een heel leuk dorpje is, voor zowel jong als oud. Als je iets wil gaan doen, wat betreft een uitstapje kun je toch al snel de bus nemen voor 2 euro.

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik ben twee keer in Playa Blanca geweest. Let wel op dat het een nogal uitgestrekt dorp is. Sommige wijken liggen kilometers vanaf de boulevard. Er zijn in het dorp zelf 3 stranden, die ook vrij verspreid liggen, dus dat is vaak nog wel te doen.

Jouw hotel ligt het dichtst bij Playa Flamingo en dat is ook het leukste strand, vind ik zelf, dus dat komt mooi uit. Daar is ook een klein boulevardje, met wat restaurantjes en een supermarkt, maar de echte boulevard is wel minstens 20 minuten lopen verderop.

Het is wel een leuk dorpje, gezellige boulevard, twee grote mooie stranden en een kleintje en op ongeveer 20 minuten rijden heb je de witte stranden van Papagayo.

Als je trouwens met de hele familie gaat is het ook nog een optie om te kijken voor losse vluchten en dan een grote villa met privezwembad te huren. Dat komt qua kosten vaak nog net iets beter uit en dan zit je gezellig bij elkaar. Maar dat moet je ook maar net willen natuurlijk. Wij gaan toevallig volgende maand ook met z'n twaalven naar Lanzarote in een grote villa.

Deel Deze Pagina