Camping met accommodatie Nederland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Dubbelgeluk, 3 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Komende zomer willen we toch nog een jaartje Nederland of België (Duitsland kan ook als het niet teveel landinwaarts is) boeken. Nu zie ik ontzettend veel leuke campings, maar het is te veel, hopelijk kan ik hier wat leuke ervaringen terug lezen.

    wat zoeken we?
    - safaritent met eigen badkamer zouden we het leukste vinden;
    - sowieso accommodatie met eigen sanitair;
    - klimbos in de buurt;
    - leuke faciliteiten voor zoontje van 6 (dan bijna 7), die van bijna 2 jaar hobbelt wel mee:)
    - 1.000 euro per week zou een mooi budget zijn.

    Ik kom veel uit op grote campings en ik weet niet of we dat nou willen. Afgelopen jaar hebben we dit wel gedaan, was op zich prima, maar ik zit niet te wachten op een overvol zwembad (door Corona was dat daar heel goed geregeld, maar ik las ook wel andere ervaringen bij andere campings)
    Wie heeft een leuke tip? Mag ook via PB als je je pareltje liever niet openbaar wilt delen;)
     
  2. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.646
    1.286
    113
    Wij waren afgelopen jaar naar Landzicht op Terschelling. Super leuke vakantie gehad. Er waren veel kinderen die allemaal met elkaar speelden, er was een grote schuur vol met speelgoed (skelters, fietsen, etc) en de eigenaren organiseerden allerlei activiteiten. Onze kids hebben meegedaan met marshmallows bakken, boogschieten etc.
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  3. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Ziet er erg leuk uit! Hoe lang was jullie verblijf daar?
     
  4. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.646
    1.286
    113
    Wij waren er een week. Helaas zat het verder al vol. Maar onze buren zaten er al 2 weken en zij hadden het prima naar hun zin. Er waren ook veel mensen in de sta caravans, eigenlijk was alles vol. Het was alleen érg heet, wij waren er precies in die week dat het 40 graden werd!

    Er is geen zwembad, maar wel strand in de buurt. De tenten hebben volgens mij geen eigen badkamer, maar dat weet ik niet zeker. Wij zaten in een huisje met eigen badkamer toen.
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  5. aapje79

    aapje79 Fanatiek lid

    11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    Camping de italiaanse meren in winterswijk heeft denk ik wel allea wat je zoekt. Vanaf aankomende zomer hebben ze veel nieuwe accomodaties waaronder ook safaritenten. En in de buurt is een klimbos. Verder mooie omgeving en het is geen mega camping.
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  6. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    #6 Dubbelgeluk, 3 jan 2021
    Laatst bewerkt: 3 jan 2021
    Dank je wel, ziet er inderdaad leuk uit! Weet jij of de accomodaties allemaal dichtbij water liggen? Onze jongste is gek op water, maar dat is niet altijd even handig.

    Edit: ik denk dat ik het al zie, ziet er inderdaad uit als dat ze bij het water liggen. Even goed overleggen, lijkt mij wel een hele mooie locatie en mooie accommodaties.
     
    aapje79 vindt dit leuk.
  7. aapje79

    aapje79 Fanatiek lid

    11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    Ik woon zelf in Winterswijk. Mooie omgeving daar om te fietsen of wandelen. Vlakbij de duitse grens. Mooi recreatieplas in de buurt. Bij slecht weer zijn er in de buurt ook meerdere binnenspeeltuinen waarvan er 2 ook leuk zijn met mooi weer omdat ze ook een buitenspeeltuin hebben. Wij wilden afgelopen jaar zelf in het voorseizoen daar onze caravan neer zetten, maar door corona ging dat helaas niet door.
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina