Hoi meiden, Wij zijn ons al een beetje aan het verdiepen in de vakantie van volgend jaar (ja ik weet het al vroeg maar goed haha). We willen misschien voor het eerst (wijzelf zijn al eerder in oostenrijk geweest maar toen hadden we nog geen kids) naar Oostenrijk met onze 3 kinderen. De leeftijden dan zullen zijn: 7, 5 en 3 jaar. We willen het liefste naar Tirol, maar evt. ander suggesties zijn ook welkom. Verder zoeken we een appartement, niet te steil voor de kids, en genoeg te doen, zwembad in de buurt of bij het appartement is ook wel fijn. Ik heb wel eens gehoord bij mesnen thuis op de boerderij waar ze dan mee mogen helpen met de dieren enzo, dat lijkt me ook wel heel erg leuk. Verder ook een betrouwbaar adresje, evt. nederlands sprekend, we gaan met de auto en we willen er niet honderden euro's aan kwijt zijn. Wie weet iets leuks? Ook met website als het kan. En hoe ging het boeken daar? Was alles goed geregeld bij aankomst? Groetjes Bianca
Informatie Veronika (Appartementen), Oostenrijk met Arke.nl dit is een geweldig adres. niet te duur en erg mooi. dr is echt heel veel voor kids te doen . veel belevenisparken. en je kunt er met de bergbahnen heen dus hoeft niet persee stijl te lopen. maar ook voor kids goed te doen. zijn dr vorig jaar voor het eerst geweest met kindje van 5 en een van 1,5 dit jaar gaan we weer. de jongste hadden we in een rugdrager die je er kunt huren. de app zijn heel groot en netjes. de man kan ook nederlands maar wij komen uit dld dus praten met hem duits...weet dus neit hoe zijn nederlands is maar volgensd de berichten kan ie het goed. ik boek altijd via arke verschilt qua prijs maar 20 euro en dan heb je wat makkelijker met annuleringsverz ed.
Wij(mijn zus en ik) gingen vroeger 1x per 2 jaar nar het Zillertal in Tirol en dan naar Zell am Ziller. We gingen altijd naar appartementen Condin, op de Rhorberg, halverwege een berg met prachtig zicht op het dal. Simpele app. maar in het zillertal zijn veel openlucht zwembaden en vele andere leuke uitstapjes voor ouders en kinderen. Geweldige herinneringen aan. Later zijn we, mijn moeder, zus en ik, (na het overlijden van mijn vader) ook weer jaarlijks naar zell am ziller gegaan. Alleen toen naar een appartement in het dorp zelf. Haus Maria(geloof ik). Ik zal eens wat linkjes opzoeken. http://www.zillertal.at/ Aparthotel Gallahaus | Zillertal Arena - Haus MARIA