Camping met waterpark

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yummy, 24 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Wellicht hebben jullie tips.
    In juni hebben we twee weken vakantie samen met onze 3 kinderen. We willen graag even lekker weg samen en zoeken een camping met écht een heel mooi waterpark waar onze oudste (9 jaar) zich enorm goed kan vermaken. Een beetje Le Pommier of Piani di Clodia achtig zeg maar. Maar dan dus liever iets dichtbij huis. Maximaal 5 tot 8 uur rijden vanaf Eindhoven.
    Hebben jullie tips?

We kunnen nu eigenlijk alleen Centerparcs bedenken, maar we willen toch liever iets buiten en meer "camping".

Of heeft iemand ervaring met vliegen richting het Gardameer? Hoe is dat bevallen?

2. IkTara

IkTara Actief lid

13 mei 2011
    190
    63
    28

3. IkTara

IkTara Actief lid

13 mei 2011
    190
    63
    28
    Sorry, geen tips hier maar wel een vraag. Zijn jullie al eens bij Le pommier geweest? Wij gaan nl dit jaar dus ik ben wel benieuwd naar ervaringen
    Die andere camping die jij noemt ziet er ook erg leuk uit!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
  5. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Kijk eens op de website van capfun.nl je hebt ze daar voor het uitkiezen!!

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Wij zijn twee jaar geleden op Le Pommier geweest.
    We hebben het naar ons zin gehad hoor, maar voor ons nooit meer. Groot, massaal, handdoekjesleggers, heeeel druk in het zwembad, vreselijk smerig sanitair. Sanitair zo smerig dat we onze dochter verboden hebben om daar het toilet te gebruiken, dus in de caravan te plassen etc.

Animatie qua shows voor kinderen en volwassenen echt supergoed geregeld. Elke avond maken ze er echt een feestje van, dat vond ik wel heel cool. (Daar geef ik normaal niet zoveel om).

De omgeving vond ik erg leuk, we hebben veel gezien en gedaan daar.

Wij stonden met onze caravan op het veld bij het zwembad (veld e geloof ik), daar stond je wel prima trouwens.

Als je een stacaravan hebt is het natuurlijk een hele andere beleving.

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Domaine de chalain in Jura is momenteel voor 2 weken de laatste twee weken van nu juni in een ingerichte tent bij rent a tent voor 434 of 532 in een glamlodge,
    Jura is geloof ik niet zo heel ver.

Zag het toevallig vandaag langs komen heb alleen geen ervaring met de camping maar zag er wel mooi uit op de foto’s

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Over Les Alicourts heb ik ook goede dingen gehoord, maar zelf geen ervaring mee

9. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Les Alicourts is erg leuk inderdaad. Ben er al meerdere keren geweest, we wonen er niet ver vandaan. De glijbanen zijn wellicht niet zo spectaculair als le pommier, maar er is ook een golfslagbad(je), een leuk zwemmeer, en de sfeer is er ook gewoon prima. Éen van onze favoriete campings.

10. IkTara

IkTara Actief lid

13 mei 2011
    190
    63
    28

We gaan inderdaad in een stacaravan van de camping zelf. Ben benieuwd! Zijn jullie ook veel bij t riviertje geweest? Onze kids vinden visjes vangen enz leuk.

11. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Wij stonden vlakbij het riviertje, maar ik vind visjes vangen en in een emmertje stoppen zielig. Dus mijn dochter mocht dit niet. We liepen door het watertje, maar dat vond ik verder niet boeiend.

IkTara vindt dit leuk.
  12. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.146
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wij! Gaan het dit jaar voor de 2e keer doen. Ik vind het ideaal. Wij vliegen op Milaan, vorige keer Verona. Verona is dichterbij het Gardameer, hadden toen geen huurauto en waren in een uur met de bus er. Nu wel een huurauto, maar de vliegtijden op Milaan waren gunstiger dan naar Verona.

13. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hoe doe je dan boodschappen en uitjes als je geen auto hebt? Dat is eigenlijk wat mijn tegen houdt om te gaan vliegen naar een camping

14. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.146
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Toen hadden we nog geen kind, vandaar nu wel met de auto. Met de bus kwam je overal, er was een grote supermarkt op de route. En een kleinere op 4 haltes afstand. Maar daarom nu dus wel een huurauto, lijkt me veel makkelijker. Hoewel er op onze camping wel een supermarkt zit.

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Oh bedankt voor alle reacties. We zijn inmiddels een stap verder: we hebben tickets geboekt naar Milaan (Bergamo)! Het wordt dus toch vliegen en dan naar het Gardameer.
    We gaan overigens wel een auto huren en zijn nu aan het kijken voor een leuke camping.

Heeft iemand ervaring met Altomincio Family Park? Of andere aanraders met glijbanen?
    Altomincio spreekt ons enorm aan door het lagune bad, denk dat onze dochters dit echt geweldig vinden. Alleen qua ligging iets minder..

Liekje: Naar welke camping gaan jullie? :)

16. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.146
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wij gaan naar Bella Italia. In september pas hoor. Leuk vooruitzicht voor jullie!! :)

17. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik weet niet of je Instagram hebt, maar minibelle is pas naar Altominicio geweest. Staan leuke filmpjes ed op haar Instagram. Misschien heeft zij nog wat tips voor je.

18. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    Wij zijn 2 weken geleden in de meivakantie geweest in een tent van vacansoleil. Het was voor ons eenmalig. Het waterpark is leuk alleen waren er nu al wachttijden tot een uur bij de glijbanen en idd er staan mensen ruim voor opening van het zwembad al voor de poort om een bedje te bemachtigen. Sanitair ook niet echt super. Vaak verstopte wc's en maar 1 x per dag werd er schoongemaakt. Campingwinkel is duur vonden wij. Verder is het mega steil op de camping. Er zeiden al meer mensen hier wil je in de zomer niet zijn. Het riviertje op de camping is wel leuk voor de kids en de omgeving is erg mooi!

IkTara vindt dit leuk.
  19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Dankje ElizaR! Ik heb haar even opgezocht, ziet er leuk uit die foto’s op haar insta!

We hebben Bella Italia geboekt! 8 nachten (langer kon niet) en dat komt eigenlijk wel goed uit, voor de andere 3 nachten gaan we een hotel boeken omgeving Milaan. Beetje afwisseling! We hebben er erg veel zin in!

Liekje81 en ElizaR vinden dit leuk.
  20. MamaMariska

6 jun 2018
    30
    6
    8
    Vrouw
    Ah mooi! hoop dat je er een leuke vakantie gaat hebben!

Deel Deze Pagina