Preston Palace

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door bolkje, 16 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie is er wel eens in Preston Palace geweest? :D En wat vond je ervan?

Wij zitten eraan te denken om er binnenkort een weekend door te brengen. We hebben namelijk zoveel dingen die we willen doen, maar waar we nooit aan toekomen omdat we niet constant oppas willen vragen. Dus even een weekendje alles inhalen zou wel super zijn :p Ik hoorde dat er een bioscoop, sauna, zwembad, restaurants, kermis etc. bij zit en allemaal voor 1 prijs. Dus klinkt ideaal ;)

En ja, ik snap dat er ook mensen heen zullen komen alleen om te zuipen en dus dronken rondlopen, maar heb je daar overal last van of valt het in de rest van het complex wel mee??

2. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Mijn schoonouders komen er veel, vinden het helemaal geweldig:D
    Wat ik begrijp van hun is dat je beter niet in het weekend kan gaan, dan is het vaak te druk, chaotisch en kan er overlast zijn. Als je gaat is het beste lekker doordeweeks een paar daagjes te gaan.

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn schoonouders vinden het er ook geweldig. Ze nemen onze kinderen elk jaar een paar dagen mee ernaartoe.

Ik vind het zelf een verschrikking. Druk, vol, al dat eten en drinken. Alleen het zwembad vind ik wel leuk, dat is wel gezellig.

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik ga morgen met een klas.. Zal je wel vertellen hoe het was :)

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Leuk! 2x een weekend geweest. Dan heb je het wel gezien.
    Maar het is zeker de moeite waard, prima te eten en genoeg te doen

6. Raspberry

Raspberry Niet meer actief

Nooit meer, een groot zuipfestijn

7. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Heel leuk! In maart met mijn dochter gedaan, doordeweeks. Was vrij rustig. Ik zou wel dagen uitkiezen dat het slecht weer is, buiten is er namelijk niks, je zit echt alleen maar binnen.

8. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kom zelf uit almelo dus ben er wel wat keren geweest.

het zwembad is echt fantastisch!
    De rest.... wel gezellig en ziet er leuk uit, maar heel veel tokkie volk uit almelo gaat er heen

9. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Wij zijn tot nu toe 3 x geweest, 1x met een groep mensen van 18 tot 80, super gezellig, en ons reuse vermaakt!!

1x met een kleinere groep vrienden en familie

en 1 x met alleen de naaste familie.

Alle keren het reuze naar ons zin gehad!! Maar de eerste x blijft toch echt onvergetelijk!! :D

Niet echt ervaring met overlast..... maar in de weekenden zal het er idd drukker zijn als door de weeks :)

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ooit met werk. Eens maar noooooit weer, ontzettend veel Tokkies.

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Wij zijn er geweest door de week. Vonden het heel gezellig en leuk. Wel hadden we maar 1 overnachting en dat vonden we voldoende. Heerlijk gezwommen. Was bijna niemand.
    Ook vond ik het eten erg goed voor een buffet. Was bij ons zo rustig dat je ook niet lang in de rij hoefde te staan.

Wij gaan nog wel een keer terug.

Ohh hier veel reacties van tokkies. Ik heb ze toen niet gezien.

12. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik ben er vorig jaar geweest. Ik vond het helemaal niks! Erg veel tokkies die schreeuwen, zuipen en lawaai maken. Het eten in de buffetrestaurants vond ik vet en slap. Kamers waren viezig.

Maar qua faciliteiten en entertainment snap ik het wel! Er is genoeg te doen en dat is ook gewoon leuk.

Alleen is het niet iets wat wij leuk vinden en waar we nogmaals best wel wat geld voor willen betalen terwijl je daarvoor ook een wat luxer huisje op een leuk park kan hebben.

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Dit!

14. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Wat ik begrepen is dat er vooral jongeren komen.
    En ze dan sek.s hebben in het zwembad. En dat de bijnaam dan spermabad, voor het zwembad is.

15. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    In de weekenden is er regelmatig politie omdat er vechtpartijen zijn met al die tokkies die er komen...

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik ben er 1x geweest vind dat het wel een bepaald volk aantrekt, kom er dus niet weer voelde me er niet echt op mijn gemak

17. iewww..... Nou, laat maar zitten :p

Deel Deze Pagina