Hoi Dames, Wij willen in september nog een weekje naar Frankrijk. We hebben in totaal 2 weken vakantie maar we gaan de 2e week naar CenterParcs. Graag zouden we die week ervoor naar Frankrijk gaan. Niet al te lang rijden, een chalet/bungalow voor 4 volwassenen en 1 kind. Wie weet er een leuke camping met zowel natuur eromheen als wat speeltuintjes op de camping zelf?
Die is ook super leuk. Ik denk inderdaad dat het 1 van deze 2 wordt of m'n ouders moeten met een goede andere optie komen haha
Wij zijn bij allebei geweest, le croix vond ik uiteindelijk leuker denk ik maar het is allebei erg leuk. Le croix is wat dichterbij. Als bij le croix alles weer open is is het binnen gedeelte voor het zwemmen leuker denk ik. Beide parken was het buiten water koud.
Vorig jaar was bij ons het binnen gedeelte open voor het zwemmen. Mijn broer is er dit jaar geweest en op de foto's te zien was alles open. En het is inderdaad niet ver rijden. Dat scheelt zeker. Je kan bij Roan mooie caravans huren, liggen wel wat verder van het zwembad en de speeltuin af. Wij hebben bij eurocamps geboekt en hadden de Azure Plus 3 slaapkamer caravan geboekt. Beviel ons erg goed. De veranda was ook lekker ruim, binnen genoeg speelruimte voor 2 kindjes in de ochtend, en campingbedje paste zelfs nog naast ons bed (jongste was toen 6 maanden). Het is een ruim opgezette camping en niet druk. Vonden wij echt heel fijn!
Bij ons stond ook niet dat er iets dicht was, stond nergens. En toen we er kwamen werd juist hè leuke kinder gedeelte gerenoveerd. En juist daarom hadden we daar geboekt ivm het slechte weer. We waren. Er maar 3 nachten ivm doorreis maar baalde wel beetje. Wij zaten ook bij eurocamp. Dicht bij het meertje.
In zag dat Roompot ook verhuurt op die camping. Of ik haal nu wat door elkaar (er staan maar 100 tabbladen open met campings )