Luxe-probleem, wel echt naar Spanje willen.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Jebb, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

#1 Jebb, 14 jul 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2015
    Wij zijn een paar weekjes terug naar Griekenland geweest en willen in het najaar nog een weekje de zon op zoeken.

Toch willen wij in de zomervakantie ook nog even weg. Probleem alleen is dat manlief geen week vrij krijgt. Wel vrijdag en/of maandag, maar we kunnen in ieder geval geen week van ma tot ma (of di tot di) weg. Balen, want een week is vaak stukken goedkoper dan een (lang) weekend. Ik vind het leuk om op internet rond te snuffelen naar een leuke, betaalbare vakantie, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Het liefst ga ik een aantal dagen naar Spanje. Ik houd zo van dat land! En het is maar kort vliegen. We willen gewoon met zijn drietjes dus een citytrip (wat ik in mijn hoofd heb, doe je dat zonder kiddies) zit er niet in. Vliegen naar Costa Brava is al gauw 400 euro.

Oftewel... wie heeft DE tip, website, uitleg waar ik een korte vakantie/ lang weekend (incl. Hotel/appartement en vliegreis) kan vinden in Spanje EN kindvriendelijk.. Misschien denk ik namelijk gewoon te moeilijk.

Kleine aanpassing: manlief en ik hebben ook overwogen om de Waddeneilandente gaan verkennen, maar mijn hemel dat is pas prijzig!!

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Uh weekendje Mallorca? Hoofdstad palma is erg leuk en op nog geen half uur met bus ligt strand... Mooi te combineren...

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Check es bij alltours, of evt losse vlucht met acco?
    Ryan air en dan booking.com?

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Los boeken; losse vlucht via Vueling/Ryanair/EasyJet/Transavia en een hotel via Booking.com. Als je naar bijv Barcelona vliegt, heb je zon, zee, strand en cultuur. Maar je kunt ook naar Ibiza of naar Barcelona en dan een auto huren richting een hotel aan de Costa Brava.

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Sunweb doet aan 4 daagse reizen

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656