Mijn vriend en ik kunnen het er niet over eens worden wat we gaan doen tijdens onze vakantie. We willen graag weg, hij het liefst all inclusive, ik vind alles prima, maar boek het liefst vliegtickets naar Aruba om mijn zusje te bezoeken. Daar wil hij absoluut niets van weten. Budget is 800 pp max. Moet erg leuk zijn voor een 1 jarige (en een 27 jarige die gek is van glijbanen..) en het eten ook goed. Turkije, Egypte, Tunesië vallen al wel af trouwens. Waar ben jij geweest en dacht hier wil ik echt nog een keer naar toe? Of hier moet je echt NIET!! heen?
Genoeg all in op Aruba (absoluut niet in onze prijsklasse!), maar we zouden gewoon bij mijn zusje kunnen verblijven met auto e.d. Maar hij wilt absoluut niet naar Aruba, want het trekt hem niet..
Marrakech en dan hotel https://www.tui.nl/vakantie/marokko/centraal-marokko/marrakech/splashworld-aqua-mirage/?utm_medium=affiliate&utm_campaign=doorlopend&utm_source=tradetracker%7C33149&network=tradetracker
Wij gaan over een paar weken all in naar aruba Jammer dat je man dat niet wilt. Ik kan je het Pelagos resort op Kos aanbevelen. Prachtig all in complex. Heb nog nooit ergens zo lekker gegeten all in als daar. Geen eensheids worst qua eten maar veel live cooking, echt vers en lekker gekruid. Verder zijn de kamers, wij hadden nog een oude kamer, gewoon prima. Mooie zwembaden en leuk kinderbad.
Oh ik ben jaloers! Hij zegt dat het hem niet trekt, maar ik denk dat hij eerder bang is voor alle 'verplichtingen op het eiland qua familie.. Ik ga het is even laten zien aan mijn vriend! Ziet er erg mooi uit!
En een hotel op Aruba? Kan me voorstellen dat je vriend niet zijn hele vakantie bij je zus wil doorbrengen.
Hij wilt sowieso niet naar Aruba! We mogen in het huis van mijn zusje en vriend en hun auto. Zij zullen dan ergens anders verblijven. Dus trust me, alle opties zijn al besproken..
Wat jammer zeg!!! Wij gaan naar hotel Tamerijn op Aruba. Als je daar zou zitten kun je wel fanilie bezoek doen maar zit je niet aldoor oo elkaars lip. Heb je ook nog soort van vakantie. Of je man blijft op het resort terwijl jij even langa je zus gaat. Maar zo te horen allemaal geen optie...enige optie die ik zie is dat je zelf een keer naar Aruba gaat. Hotel Pelagos is echt super hoor!! Las dat ze daar ook geen aardbevingsschade hebben.
Ik raad aan om niet all inclusive te gaan. Naast dat dat super slecht is voor de lokale bevolking is er ook geen zak aan. Zoek een leuk hotelletje uit en ga lekker buiten de deur eten. Ik vond de Canarische eilanden erg leuk, zeker met kinderen. Mooie omgeving, veel te doen en te zien qua stadjes en lekker weer.
Wij gaan naar Kos, hotel labranda marine Aqua park. Voor het eerst dus geen idee of het goed is... Leek ons wel mooi, hebben een familiekamer geboekt
Wie denkt je wie er werken in een all inclusive hotel....juist ja, de lokale bevolking. Ik vind het ideaal met 2 hele moeilijk etende kinderen. Langs het buffet lopen en zien en kiezen wat je wilt eten. Ipv van op hoop van zegen wat bestellen in een restaurant wat ze 8 van de 10x niet lekker vinden en dus niet opeten. En ja wij gaan echt wel naar het stadje toe, lekker op een terrasje zitten, wat drinken of een sorbet eten.
Dit is niet waar.. https://www.oneworld.nl/de-duistere-waarheid-achter-je-all-inclusive-vakantie https://www.volkskrant.nl/archief/hoe-ethisch-is-all-inclusive~a3471957/
Interessant Boomm, daar was ik me nooit zo bewust van. Ooit eens in Egypte zo'n all-inclusive week gehad. Nooit meer, niet mijn ding. Wat we nog wel eens hebben gedaan is bijv. 3 dagen ter plaatse halfpension erbij boeken voor dagen waarop we even voor gemak kiezen, maar verder buiten de deur eten.
We hebben geboekt. Het wordt Pelagos suites! Als het aan mij had gelegen waren we ook niet all inclusive gegaan. Maar mijn vriend vindt dat op en top vakantie.. Als ik zo de reviews lees, kunnen we nog genoeg doen buiten het ressort!
Leuk!!! Zijn wij im het voorseizoen geweest. Als het kan en lukt zou ik wel fietsen huren je zit toch iets van de dorpjes af. En ff kijken naar de kamer. Je heb twee types familiekamer 1 met een stapelbed en 1 met een gewoon bed. Mocht je de kamer met stapelbed krijgen vraag dan andere kamer die zijn groter.... Zwembad is geweldig! !! Wij willen volgend jaar weer terug. Veel plezier
Oeh klinkt goed, ja ik zag dat je er goed kan fietsen inderdaad, maar ik ben dan bijna 30 weken en geen conditie meer haha. In de hitte fietsen komt niet goed denk ik las dat er ook een bushalte vlak bij het hotel zit? Heb je nog tips om naartoe te gaan?
Ja de bushalte zit op 500 m . Oprijlaan aflopen. Wij hebben nog auto gehuurd. Na dorpje zia gereden. Door de bergen naar het blauwe zeewater. Weet ff niet meer hoe het heet. Maar viel tegen. Kos zelf is leuk om rondje te lopen stadje te bekijken terrasje pakken. En het andere dorpje tigaki zit de andere kant op. Heel leuk nederlands eettentje. Dacht dat het summer time heette zal her zo nog ff google. Fijn om met gezin een heerlijke pannekoek te halen. Ff lekker nederlands doen Wanneer gaan jullie. Zou zo mee gaan... Ja fietsen met 30 wkn zwangerschap ois inderdaad beet je lastig lekker rustig an doen