Hoi allemaal! Binnenkort ga ik op een maandag met mijn petekind op stap, een meisje van 13 jaar oud (is wel wat jonger in gedrag). We zijn al eerder naar Nemo en Bobbejaanland geweest. Ze vindt het zelf moeilijk om iets te bedenken en ik vind het ook lastig, zeker omdat je op maandag (denk ik) net iets minder mogelijkheden hebt. Hebben jullie ideeën?
Naturalis Zwemmen (eventueel in het Tikibad?) Dierentuin High tea Workshop cupcakes/taart versieren Tutdagje
Dank jullie wel! Bios gaan we later doen (Belle en het Beest, kijken we beide naar uit) maar ik zal de Efteling eens opperen. Is in de winter altijd wel heel leuk!
Schaatsen is misschien ook wel leuk! En dan daarna ergens warme chocomel gaan drinken en lekker lunchen of zo.
Wanneer komt ze? Als ze namelijk van Harry Potter houdt is de Harry Potter Expo ook nog een idee. Die is er vanaf februari in Utrecht.
Gekke vraag misschien maar bij een dagje shoppen, bedoel je dan kleding/spullen voor haar kopen neem ik aan? en dat jij dan betaald? Of verwacht je dat ze zelf een zakcentje mee neemt/krijgt?
Daar waren we ook erg enthousiast over, maar helaas start dat te laat (we hebben in januari afgesproken).
Dat zou ik met haar moeder even overleggen Ben eerder met haar gaan shoppen en toen heb ik haar wel een kleinigheidje gegeven natuurlijk.