Wij willen graag naar Le Couderc, deze camping ligt in Naussannes midden in de Dordogne, nu gingen wij voorgaande jaren eigenlijk altijd naar zuid frankrijk/spanje dus gegarandeerd goed weer. Nu zie ik bij klimaat dat de Dordogne ook in juli/augustus rond de 30 graden zit. Maar nu heb ik ook weleens gehoord dat de Dordogne niet altijd weer zeker is? Ervaringen?
In de Dordogne hadden wij altijd mooi en warm weer. Vaak wel een paar graden koeler dan echt in het zuiden maar meer dan één bui per twee weken heb ik er nooit meegemaakt, in juli/augustus.
wij zijn vorig jaar de 2 middelste weken van juni naar de Dordogne geweest. Plaatsje Belvés. 2 weken regen gehad, en 15 graden :-s Was wel heel uitzonderlijk maar was een verschrikkelijke vakantie. Hebben regenjassen moeten kopen een regenhoezen voor de kinderwagens.
Ja mijn moeder is vorig jaar eind juli geweest was het 35 graden dus dat is dus zo verradelijk je weet het dus gewoon niet..
Oh ja, wij zijn ook eind juni geweest, het weer was slecht. Maar juli en augustus waren wel goed. Dus tja je kan pech hebben
Wij zijn vorig jaar in juli geweest, 2 weken heerlijk weer gehad. Maar een paar regendruppels zijn er gevallen.