Mijn dochter van 4,5 vind het geweldig! Je mag overal aanzitten, verkleden, op fietsjes rijden, puzzelen en er is ook een ruimte waar je kan tekenen.
Haai Ik weet zeker van wel! Vriendin van me woont in Utrecht. Haar jongste is net zo oud als de mijne en haar 2 andere 5 en de oudste geloof ik 7. Zelfs voor die van 5 is het nog leuk! Wilde je deze vakantie gaan? Ik zit eraan te denken om vrijdag wat leuks met de kids te gaan doen..
Volgende week met haar verjaardag. Maar ik twijfel nog want mijn dochter verkleed zich als tomas de ridder van ravelijn van de efteling. Groot contrast met nijntje en het is niet zo makkelijk te bereizen vind ik vanaf waar wij wonen. Hoe doe jij dat met de trein? Ik vind best lang vanaf hhw is het 1.5 uur.
Mijn dochter heeft zich wel zo'n 2-2,5 uur vermaakt. Je koopt kaarten online of aan de kassa en dan mag je in een bepaald tijdslot naar binnen. Eenmaal binnen mag je blijven zolang je wil maar ze doen dat om de drukte een beetje te spreiden. Ik ben in de herfstvakantie geweest, het was wel druk maar niet vervelend. En wel goed om te weten dat er geen restaurant ofzo bij zit. Je mag wel met je kaartje naar het restaurant/café van het Centraal Museum dat er tegenover ligt. Maar dan kan je niet meer terug naar binnen. Er is wel een picknick ruimte dus neem zelf eten en drinken mee.