Ik ben op zoek naar leuke tips voor een poppenhuis voor onze oudste dochter. Ze word in januari 4 en is helemaal weg van haar barbies. Nu willen we dus graag een barbie huis cadeau doen. Heb al een paar hele gave en leuke gevonden maar was natuurlijk benieuwd naar ervaringen Dus wie o wie heeft hier voor hun kind(eren) ook een barbie poppenhuis? en welke? en hoe bevalt die? Benieuwd naar de reacties bedankt alvast PS. blond plaats hem verkeerd ga even vragen of de modjes hem willen verplaatsen
kidkraft heeft hele goede (gekeurd voor kinderopovang en PSZ gebruik) en mooie maar wel prijzig Bandolino - Houten Speelgoed en knutselmaterialen
klopt bij toysxl zijn die nu ook in de aanbieding. Die hebben we op het oog, maar moeten even kijken in de winkel hoe die er in het echt uitziet
hier staat de Kidkraft Amelia klaar, boven onder een laken we geven hem op 5 december. Hij is ontzettend mooi en stevig en de details zijn geweldig! Zou er zo in kunnen wonen Foto gemaakt nadat ik hem vast in elkaar had gezet (en er vast stiekem even mee heb gespeeld)
WAAUWW vind ze zo te gek gewoon. Die is ook mooi, zoek er 1tje die met het meeste roze past het leukste op haar slaapkamer Dus hij is echt geweldig in het echt? snel dan maar naar een winkel waar ze hopelijk staan en ik kan kijken.
Ja hij is te gek, je krijgt er echt geen spijt van hoor Kidkraft is echt geweldige kwaliteit, wij hebben er ook een hoek keukentje van en die is ook zo mooi en stevig! Zelfs de schroefjes verven ze in de juiste kleurtjes en hun service is supergoed. Ik vond het ook moeilijk kiezen , ze zijn allemaal zo leuk! Maar vond deze erg stoer met dat roze/wit/zwart en hij past bij het behang van de woonkamer (daar komt hij voorlopig te staan) Je snapt dat ik niet kan wachten tot het 5 december is
Ohhh wauwwwww Ik sla de site meteen op bij mijn favorieten. Is misschien leuk voor haar verjaardag volgend jaar. Hij is best prijzig....maar echt supper mooi!
Consider als je goed zoek zijn ze iets goedkoper te vinden. Sab door jou reacties krijg ik helemaal zin om nu te gaan kijken in de winkel. Denk dat je meiden door het dolle heen zijn met hun poppenhuis Hier zal die in haar slaapkamer komen te staan want in de woonkamer ben ik bang dat haar zusje an 2.5 jaar het sloopt En het liefst speelt ze met haar barbies op haar slaapkamer heel rustig en wel Nog meer ervaringen blijven welkom in ieder geval
waauuww.. kan ook echt op alle meubels dus de wc enz een barbie zitten? qua formaat dus gelijk zal maar zeggen?
ik voelde me ook meteen weer 4 toen ik deze zag (amelia) die wil ik namelijk ook voor mijn meisje, hier is het voor onze dochter van april 2009, ik denk dat ie wel "grof" genoeg is voor haar..
Een vriendinnetje heeft de savannah en daar speelt mijn jongste van mei 2009 altijd heel leuk mee Ze krijgen hem hier ook echt samen, wat dat betreft doet mijn dochter van 2,5 niet onder voor die van 3,5 , ze spelen met alles heel leuk samen en hebben heel veel fantasieze kwebbelen er op los met hele rollenspellen Ze krijgen in de schoentjes van de week een zwangere barbie dus ze kunnen straks meteen een babykamer inrichten
ik moet zeggen vond ze allemaal geweldig. De savannah zal het mooist in haar slaapkamer staan maar de design en die jullie hebben de amalie vond ik de details leuker en luxer zal maar zeggen. Daarom moeten we echt gaan kijken denk ik in de winkel. Al weet ik niet of die in elkaar zal staan zal maar zeggen onze dochter word 5 in janauri dus flink wat jaren kan ze dan nog voruit
ohh super de oudste krijgt hier ook een zwangere barbie van de sint hahaha ge jongste hier kan niet rustig spelen dus die houd ik er uit de buurt als ik er niet bij ben Die is niet zo goed in samen delen, samen spelen Vind wel echt moeilijk welke het leukste is (en welke ook een beetje het mooiste zal staan in haar slaapkamer )
oh de mijn droomvilla is ook echt wel gaaf Die is nu bij de toysxl het goedkoopste 99 euro straks afgeprijs. Maar doordat ik jou foto heb gezien van de amelia word het nog moeilijker