Goede keus, zie mijn eerdere post Wij zijn hier afgelopen zomer geweest. Heb je een stacaravan geboekt en zo ja, van Capanne zelf? Wij hadden de Elba Charme.
Nee, een huurtent van Canvas Holidays. Ik vond de prijzen voor de stacaravans echt bespottelijk! Ik kijk ondertussen even wat 3 weken in die stacaravan zouden kosten in de periode dat wij zouden gaan, maar liefst 3.731,00! En dat is dan rechtstreeks via de camping zelf. Dan ben ik blij met mijn huurtent. Is bijna de helft van het geld en wat doe ik nu in de tent? Slapen en eten koken (maar meestal hebben we toch de BBQ mee en kook ik buiten).
Dat is inderdaad veel geld. Wij waren eind augustus waardoor we al in lagere tarieven kwamen en dan 2 weken, dus dat scheelt wel. Plus dat een tent voor ons geen optie is, was ook de eerste keer dat we überhaupt in een stacaravan zaten. Iets te veel gesteld op een zekere mate van luxe Maar de camping is echt heel leuk. Mooi zwembad, 's avonds lekker een ijsje eten op het plein, animatie voor de kinderen (waar die van ons overigens niet van houden), restaurant waar je ook kunt afhalen. Veel plezier! Ik heb trouwens ook huurtenten gezien waar volgens mij standaard een BBQ bij stond, maar ik weet zo niet van welke organisatie die waren.