Hoi allemaal, Wij gaan een midweekje weg en als we gewoon via de Nederlandse site boeken bij Landal kost het ons 389,-- en als we het boeken via België kost het ons 299,--. Stuk aantrekkelijker maar zou het mogen? Mijn man zegt namelijk van wel. Gr vruchtje
Top, dank je! Waarschijnlijk omdat het daar niet vakantie is óf minder in trek is. Tip gelijk ook voor andere. Voor zelfde geldt het voor Centerparcs zit soms ook hoop verschil in.
Scheelde voor onseen keer 300 euro op centerparcs via franse site. Nadeel is dan wel dat je franse bevestiging krijgt, maar via belgie kan ook ja. Ik ken veel mensen die het doen, is inderdaad vaak zo dat het die week voor belgie of frankrijk dan geen schoolvakantie is en hier wel.
Ik.doe dit elk jaar maar dan via nederland omdat de vakanties.niet gelijk lopen. Nooit gehoord dat het niet mag
ik geloof alleen dat je dan wel een creditcard nodig hebt of niet? Via duitsland wel als ik het goed begrijp (mijn duits is niet helemaal perfect )
Nee hoor ik mag het gewoon via bankoverschrijving doen in 2 x zelfs D83 waarom zou dat niet mogen ? Wij boeken ook tickets naar Turkije via nederland soms Duitsland zolang je betaald geen probleem
Hoe zit het dan met een bijbehorende reis-en annuleringsverzekering? Kun je die er gewoon bij boeken? En hoe is de afhandeling als er iets gebeurt? Hier helaas een paar keer moeten annuleren. Als dat allemaal via Duitsland of België moet, kan ik me voorstellen dat je er gedoe mee krijgt... Of boek je die apart bij een Nederlandse verzekeraar?
Je kan via landal een verzekering kiezen maar ik doe dat nooit wij hebben een doorlopende en die geldt ook.
Wij boeken meestal de vliegvakanties via Duitsland. Vliegen dan ook vanaf Duitse vliegvelden. Hebben een doorlopende reis- en annuleringsverzekering en die dekt ook die reizen gewoon. Scheelt echt veel geld ten opzichte van dezelfde vakanties boeken via Nederland.
Misschien heel dom hoor, mAar hoe boek je via belgie? Via de Belgische website of via een Belgische ip ?
Zo deden wij het vroeger ook toen we nog in NL woonden. Scheelt honderden euries vaak, alleen al het vliegen via Duitsland of België, zeker bij verre reizen.