Fijn huisje Ardennen of Duitsland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door meintje, 9 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Nu al dagen aan het zoeken maar ik kom gewoon niet verder.
    Probleem, wij gaan al jaren naar de camping waar mijn schoonouders een caravan hebben staan. Hierdoor dus geen ervaring met het zoeken en boeken van een vakantie....
    We willen met ons gezin van 4 ongeveer een weekje weg eind juli/begin augustus. De kinderen zwemmen heel graag en we maken graag uitstapjes. Wie heeft er een tip voor een leuk, fijn en comfortabel huisje? Niet te ver rijden (max 2 uur) vanaf Venlo, ik heb dieren thuis waarvoor ik naar huis moet kunnen rijden als er wat mis is.

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.938
    3.954
    113
    Wij hebben net geboekt op centerparcs Les Ardennes. Mooi zwembad en volgens mij uitstapjes genoeg in de omgeving.
    Wij wonen in Friesland, voor ons is het 3,5 uur rijden maar ik denk vanuit Venlo zeker binnen de 2 uur.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Gite d' Ardzen

Zoek maar eens op. Heerlijke week gehad in oktober.

4. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik ga kijken, bedankt

5. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Het gebied de Eifel in Duitsland vinden wij altijd erg mooi. Centerparc, Landal en Roompot hebben daar diverse parken. Er is daar heel veel te doen in de omgeving. Via www.eifelinfo.nl kun je zien wat er allemaal te doen is. Wij zijn nu al twee keer geweest op het vakantiepark Kronenburger See, daar ligt een meer vlakbij op 10 minuten lopen en op het park is een klein zwembad. Als je meer wil weten stuur me maar een PB.

Deel Deze Pagina