Zondag wordt het een lekker zonnige lentedag waar we graag gebruik van maken voor een dagje/middagje weg. Iemand een leuk idee wat we met onze dochter (14 maanden) kunnen gaan doen? Ben bang dat het anders weer een standaard boswandeling wordt.. Ik ben benieuwd, wat gaan jullie zondag ondernemen?
sporten klussen en het nieuwe bed van de jongste in elkaar zetten en savonds ergens een patatje halen. vast niet wat jij bedoeld haha
Haha nee niet echt, willen juist lekker naar buiten en genieten van qualitytime met ons gezinnetje! Toch bedankt voor je reactie! Enne, succes met klussen! Kinderboerderij is ook nog een optie, dankjewel!
Ik lees even mee Wij wilden naar de geitenboerderij gaan maar las dat dat tijdens de zws risico geeft voor de beeb bos was hier ook een optie maar ik red dat niet denk ik. zwemmen staat hier nu nog als optie maar zl heeft oor ontsteking.
Had er helemaal niet bij stil gestaan dat het misschien niet helemaal veilig zou zijn tijdens een zwangerschap. Maar zou het echt kwaad kunnen als je na het bezoek goed je handen wast? Zwemmen vind ik ook leuk maar mijn man helaas niet en zijn pas nog geweest. En dan zitten we nog binnen terwijl we liever buiten iets gaan doen.
Bedankt voor de link! Denk dat ik het toch liever vermijd dan. Wil geen onnodig risico lopen. Toch maar wat anders verzinnen.. Dus tips zijn nog welkom!
Ik zou wel naar een kleiner park gaan, zoals sprookjeswonderland in Enkhuizen(denk alleen dat die nog dicht is) of een kleine dierentuin bijv blanckendaell of hoenderdaell. A.s. zondag zitten wij in een cirkel verjaardagje te spelen...