Is iemand wel eens in dit hotel geweest? Wij gaan 28 september naar dit hotel en onze dochter is dan 5 maanden. Heeft iemand leuke en handige tips? (verkopen ze daar bv luiers, nutrilon, zwemluiers, babyvoeding enz? Dan hoef ik dat allemaal niet mee te nemen). Ben benieuwd
Mooi hotel. Dat zit in meloneras toch? Ik vond meloneras heel erg leuk. Genoeg toeristen voorzieningen, maar wel allemaal leuke restaurantjes enzo, en niet zo heel schreeuwerig toeristisch (zoals playa del ingles). De boulevard van meloneras is erg leuk om 's avonds te eten! Verder kan je daar vrijwel alles krijgen in de supermarkt. Wij hadden een auto, dus wij gingen meestal naar de hyperdino (El tablero, bij de snelweg, nog geen 10 minuutjes rijden) boodschappen. Die is heel erg groot en daar hadden ze super veel verschillende soorten potjesvoeding, luiers etc. Nutrilon weet ik niet, want ik gaf toen borstvoeding. Ze hebben wel poedermelk, maar dat kan dan natuurlijk net niet het juiste merk zijn, dus dat zou ik meenemen. Zwemluiers hadden ze volgens mij ook gewoon, hoewel wij die hadden meegenomen. In meloneras zelf heb je ook kleine supermarktjes. Daar hebben ze al deze dingen ook, al zal de keuze iets minder uitgebreid zijn. Leuk vooruitzicht, veel plezier!
Nutrilon in Spanje heet Almiron, is wel vrij duur daar en te koop (sowieso) bij de apotheek. Luiers hebben ze er genoeg, ook pampers. En zulke leuke babykleertjes!!! Mayoral is een leuk Spaans merk en bij de Zara is de babykledinglijn zo leuk! Houdt er rekening mee als het erg warm is dat je kindje meer dorst heeft, probeer haar tegen die tijd een beetje aan water te wennen, en wij deden haar voeding wat meer verdunnen. Ze zijn erg kindvriendelijk op de Canarische eilanden, dus het komt zeker goed
Bedankt voor jullie reacties! Wij zitten er ook te dagen om een auto te huren en meteen op t vliegveld op te halen en in te leveren. Dan hoeven we niet met de bus van Neckermann waarmee je alle hotels lAngs moet. Normaal vind ik dat niet erg maar met een kleine van 5 maanden wil ik toch meer gemak!