Buggy wel/niet mee voor (bijna) 3 jarige?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Magnolia29, 17 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Dag dames!

    In augustus gaan we 2,5 week naar mijn schoonfamilie in Portugal. Onze dochter wordt in augustus 3 en we gebruiken de buggy eigenlijk al een jaar niet meer. Ze kan prima zelf lopen, mijn man kan haar tillen en we kunnen eventueel de draagzak (Kibi) meenemen voor langere stukken. Zouden jullie de buggy dan nog meenemen of niet?
     
  2. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Nou als ze een draagzak/drager hebt niet. Onze toen 3 jarige zat toen ook al heel lang niet meer in de wagen of buggy maar op vakanties was het wel handig of als we hele dagen uit waren. Dan was het soms toch een beetje te vermoeiend. Maar hij weigerde een drager anders hadden we dat gedaan!
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Wij hebben de buggy wel meegenomen en ook draagzak. Buggy werd nog best veel gebruikt. De flessen water gingen niet vanzelf de heuvel op hahahaha. Kind bij man op de rug, boodschappen in de buggy.

    Maar ook tussendoor gebruikt, als we later gingen eten na een dag strand gebeurde het wel eens dat hij tijdens de wandeling erheen in slaap viel.... En dan is de draagzak niet handig als je nog in een restaurant gaat eten. Hij vroeg er zelf om, wou hij zich ook even af zonderen soms als het bv op een plein erg druk was en hij was al moe. Ging hij erin liggen en dan vest ervoor. Draagzak was dan geen optie, hij kon alsnog alles goed zien en dat wou hij dan niet
     
  4. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.012
    3.478
    113
    Vrouw
    Nee zou ik niet doen. Zeker als je 'm nu al bijna een jaar niet meer gebruikt.
     
  5. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.577
    3.804
    113
    Als je hem nu al een jaar niet gebruikt hebt zou ik het niet doen nee
     
  6. kar89

    kar89 Fanatiek lid

    15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Met die leeftijd gebruikte ik hem nog wel, en zoon sliep op vakantie er nog wel eens in
     
  7. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Volgens mij geef je zelf het antwoord al op jouw eigen vraag:

    - jullie gebruiken de buggy al een jaar niet meer
    - dochter kan prima zelf lopen
    - papa kan haar tillen
    - voor langere stukken kan ze in de draagzak

    Waarom zou je de buggy WEL willen meenemen? :o:
     
    Roodborstje2 vindt dit leuk.
  8. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Dit wou ik ook zeggen.

    In ons geval zou het dom zijn want onze zoon wordt liever rond gereden dan dattie lange stukken loopt. Maar in jullie geval zou ik hem niet meenemen
     
  9. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Wij hebben hem mee! Vooral naar het strand ideaal met al de zooi :p flessen water ook. We hadden hem ook eerst mee naar de stad maar nu niet meer want dochter wil steeds er in. Ook op schiphol was het wel handig. Over 4 dagen gaan we weg van vakantie plek en laten we hem achter.
     
  10. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Wij huren er een op locatie. Bevalt goed, spullen zijn netjes etc. Voor een week betaalde wij een tientje dacht ik. Word gebracht en gehaald.
    Dit jaar huren we weer een (duo) buggy.
     
  11. Ster27

    Ster27 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    2.903
    254
    83
    Ik zou hem wel meenemen als jullie ook regelmatig een dag wat willen gaan doen. Aan de draagzak heb je bij warmer weer namelijk niets, dat wordt veel te warm. En een hele dag zelf lopen is wellicht nog te pittig. Bij ons hebben de kids ook niet lang in de buggy gezeten, maar als we een dag weggingen namen we hem vaak wel mee, vaak draaide het erop uit dat er alleen ingezeten werd om te slapen .
     
  12. LVtje

    LVtje Fanatiek lid

    20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ligt eraan hoe goed je kind kan lopen.
    Onze 3 jarige gaat echt niet meer in de buggy. Zijn laatst hele dag naar Florence geweest en echt veel gelopen maar dat doet ze zonder problemen.
    Nu is ze gewend om met regelmaat langere stukken te lopen dus dat scheelt wellicht wel met een kind die dat niet gewend is.
     
  13. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.091
    4.265
    113
    Home
    Ga je savonds niet weg? Als ze bv moe is dan is het fijn als ze erin kan slapen
     
  14. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Ligt er echt aan hoe je vakantie is en hoe je kind. Ga je veel steden/dorpjes bezoeken en uitjes doen waar veel gelopen word? Houd je kind dat vol? Voor alleen kleine wandelingetjes zou ik m niet meenemen, voor uitgebreid steden en dorpjes bezoeken wel.
     
  15. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Wij hadden hem wel meegenomen, conclusie niet gebruikt.
    Dus ik zou zeggen neem hem toch niet mee, zeker als je hem al weinig gebruikt.
     
  16. Silvana1981

    23 apr 2018
    77
    21
    8
    Vrouw
    Mijn zoontje is in mei 3 geworden, hier gaat de buggy wel mee hoor....hij kan echt nog niet de hele dag lopen....kan hij ook heerlijk even slaapje doen in de buggy. draagzak met 3 jarige vindt ik vrij zwaar....moet er niet aan denken, ben ook net voor 2de keer weer geopereerd aan rughernia.
     

Deel Deze Pagina