All you can eat of tapas...

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bellybell, 14 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.524
    4.381
    113
    Nog op zoek naar inspiratie voor een leuk restaurant met de kinderen.

    We zijn bekend met;
    ABC in Sevenum
    Horst World Kitchen
    Gossimijne
    Het zusje

    Weet iemand nog een leuk maar vooral GOED all you can eat of tapas restaurant wat ook voor kinderen voldoende leuke en lekkere gerechtjes heeft?
     
  2. Mamanama

    Mamanama Fanatiek lid

    10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Heinde en Ver
     
  3. Bleumke1980

    1 mei 2011
    54
    22
    8
    Heere aan de Maas in Roermond.
     
  4. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    1.210
    917
    113
    Kodoo wereldrestaurant in Sittard. Ik ben er zelf nog niet geweest. Volgens de website hebben ze een kidscorner.
     
  5. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.938
    1.667
    113
    Vrouw
    La cubanita
     
    IkbenTess, LMSB en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Ik wilde ook zeggen La Cubanita maar wellicht zijn er nog andere restaurant die tapas aanbieden. Hier wel bijvoorbeeld een paar en die zijn niet van een grote keten.
     
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik heb echt werkelijk waar nog nooit echt lekker gegeten in een all you can eat restaurant. Elk jaar met man zijn oma haar verjaardag doen we het weer omdat ze dat graag wil (en dat nog betaalbaar is voor haar met 28 personen) maar wij hebben de laatste keer gezegd dat we niet meer mee gaan en haar zelf wel mee uit eten nemen. Enige die ik nog redelijk te doen vind is la cubanita maar dat is voor kinderen nou niet echt leuk en het eten is ook niet fantastisch. Meer makkelijk ipv de Mac of afhaalchinees ter afwisseling.
     
  8. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.705
    3.961
    113
    Vrouw
    Ik vind zelf La Cubanita sinds corona heel erg achteruit gegaan qua kwaliteit.
     
  9. GoldenClown

    GoldenClown Niet meer actief

    ABC in Velp of Sevenum zijn lekker en genoeg variatie.
    Onze topper is Eastern Plaza in Elst (Utr), daar worden we bij onze naam aangesproken dus dat zegt wel wat:p zeer goede kwaliteit van het eten. Vorige week bij een andere all you can eat terecht gekomen in Noordwijkerhout ofzo, wat een slecht eten daar zeg:(, dan zijn we echt verwend met Eastern Plaza. En de kinderen mogen koekjes bakken, grote speeltuin met toezicht.
    Ook wel eens bij Thijs en Aafke en Sallandse Berg geweest, vind ik niet echt geweldig qua kwaliteit.
     
    Mapje vindt dit leuk.
  10. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.467
    1.654
    113
    Brabant
    Ben je ooit bij t zusje geweest?
    Ik bedoel, tis allemaal kant en klaar eten, maar kan toch echt wel zeggen dat ik meeste daar wel lekker vindt...
     
  11. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Eens, ik vind het zusje niet in dezelfde categorie vallen als de meeste al you can eat restaurants. En zeker niet als de mac of de chinees.
     
    Mapje vindt dit leuk.
  12. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Zeker t zusje. Of anders deze: https://restaurantchardonnay.nl/ ook all you can eat. Of Tres Tapas Winebar: ook erg goed!

    Maar deze vind ik allemaal niet met kids. Eastern Plaza Elst heeft dan mijn voorkeur.
     
    GoldenClown vindt dit leuk.
  13. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.524
    4.381
    113
    Het Zusje zeker wel eens geweest, en vind het ook écht niet a la Mc Donalds :) Het Zusje vind ik juist supergezellig tafelen. Tramhalte in Venlo is ook een goeie. Ook gewoon lekker gezellig tafelen met de kids.

    WIj zijn gisteren bij Atlantis in Nederweert geweest. Nou, never nooit meer.
    Dat was dus écht een vreetschuur. Toen wij er waren om 17.00 waren echt alle bakken nog vol enzo, maar een uur later was het verschrikkelijk. Ook bijna alleen maar vis, weinig gewoon kippen of varkensvlees. We wouden eens wat nieuws proberen, helaas project mislukt ;)
     
    Mapje vindt dit leuk.
  14. Chantaa89

    Chantaa89 Actief lid

    11 mrt 2020
    168
    235
    43
    Vrouw
    Al eens bij Van Sprang in Ermelo gegeten? Dat vinden wij nou een all you can eat wat even wat luxer is. Wij eten daar ook echt lekker ondanks dat je zoveel mag eten als je wilt. Wel iets duurder dan gemiddeld all you can eat.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Glitterhartje

    Glitterhartje Fanatiek lid

    30 jan 2021
    2.126
    1.796
    113
    Food unie Wormerveer is ook goed te doen, met veel keuzemogelijkheden
     
  16. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    nee nog nooit geweest, misschien de moeite waard voor man zijn oma als ze weer jarig is! Vind al die andere all you can eat concepten echt weg gegooid geld.
     
  17. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    daar hebben wij in Mei gegeten met de laatste verjaardag van man zijn oma! Ik vond het echt heel erg smerig. Maar gelukkig klopt het gezegde smaken verschillen. De tent zat ook helemaal vol dus weinig mensen delen mijn smaak/mening. Naast dat ik het eten in all you can eat tenten niet lekker vind vind ik het ook mega ongezellig omdat de meeste van die concepten werken met buffet eten. Dan is telkens de helft van de tafel weg en de andere helft zit te eten.
     
  18. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    nee ook nog niet. Eerlijk vermeid ik de all you can eat concepten omdat ik gewoon slechte ervaringen ermee heb. Is het bij het zusje ook een buffet restaurant of zoals bij la cubanita gerechtjes kiezen en bediening aan de tafel?
     
  19. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Bediening aan tafel, bij ons zusje is het minimaal 2/3 maanden van te voren reserveren. Tent is altijd vol.
     
    Bellybell en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    dat scheelt al een hele hoop! Ik kan slecht tegen mensen die ik borden vol op zie scheppen en dan halve borden laten staan om vervolgens weer een berg op te gaan scheppen. Krijg daar gewoon jeuk van als ik het zie gebeuren.
     

Deel Deze Pagina