Weet iemand misschien hier of je voor een 2 jarige moet betalen? Of kan je voor 2 volwassenen boeken en met campingbedje meenemen. Denk dat je gewoon je kind op moet geven en terecht ma kan nergens leeftijd zien.
Je betaald per huisje, dus voor 4, 6, 8 personen. Toeristenbelasting betaal je pp en geld volgens mij voor alle leeftijden ( maar dit is niet veel!) In bijna elk huisje is een campingbedje aanwezig..
Ik meen dat je een kind van 0 of 1 extra mee kan nemen boven op de standaard bezetting van een huisje. Die kids worden geacht in campingbedje te slapen. Bij landal is altijd 1 bedje aanwezig
Ik geloof dat landal bij het opgeven van een reisgezelschap aangeeft dat je een baby niet mee hoeft te rekenen en dan kan je kinderbedje erbij vragen. Nou is een 2-jarige geen baby, maar kan nog prima in een campingbedje.
Je betaald per huisje. Met een 2-jarige erbij kan je niet in een twee-persoonshuisje. Die zijn erg klein en hebben (meestal) geen aparte slaapkamer. Dus kom je terecht in een vier-persoonshuisje.