We hebben er zelf nog niet gestaan, dus dat kan ik je pas over tijdje vertellen kreeg deze aangeraden van vrienden en voldeed precies aan wat wij zochten. En omdat hij Klein is komt het eigenlijk niet goed bij zoek resultaten naar voren. We zijn er in kerstvakantie geweest om te kijken en we waren direct enthousiast. Sanitair was echter afgesloten ivm geen seizoen Dus daar heb ik niet kunnen kijken.
Camping lemeler esch in Overijssel. Natuurcamping, met wat animatie, simpel zwembad. Autovrij, kleine veldjes. Sanitair netjes. Overal speeltuinen en een speelvijver
Ja die is heel leuk en netjes. Heerlijke vakantie gehad, lang geleden. De kinderen waren toen 9 mnd en 3,5.
Minicamping schotererf Natuurkampeertereinen hebben we er veel gehad aanraders: De krekelberg, al genoemd De dassenburcht T scharvelt De rietkraag It dreamland
@Anan We hebben geboekt op Horstmannsbos. Dank voor de tip! Hebben lang getwijfeld, omdat de horeca best wel sumier is. Maar buiten dat is het volgens mij een geweldige camping. We hebben een plekje op de bosstrook geboekt.
leuk! Horeca is idd voor de kleine hap, gelukkig zit je vlak bij het dorp waar ze restaurantjes hebben! Nu nog een dansje doen voor mooi weer
Wij vinden leuk (naast de berenkuil, die vinden we ook leuk maar is al genoemd) -Resort veluwe (camping van Topparken) in Garderen -De Bergen in Wanroij -De Wildhoeve in Emst