Ik ben opzoek naar een leuk hotel in Nederland om samen met mijn man naar toe te gaan. Het mag een bijzondere ervaring of locatie zijn maar hoeft niet super de luxe te zijn. Budget tot 250 per nacht en dan incl ontbijt. Wie weet er wat leuks?
https://www.globehopper.nl/bijzondere-overnachtingen-in-nederland/ Misschien staat hier iets tussen? Het arresthuis in Roermond staat al enige tijd op mijn verlanglijstje. 250 euro inclusief ontbijt is een behoorlijk budget (wij slapen graag 5 sterren hotels zoals Hilton) en heb dat bedrag nog nooit uitgegeven (behalve in NYC, maar we wilden toen graag op Times Square verblijven). Veel plezier alvast!
Hotel het Veerse meer, ik dacht van Fletcher. Super mooi uitzicht over het Veerse meer, goed ontbijt en goede kamers. Wij hadden er een met douche en bad. Mooi om te wandelen ook
Totaal geen idee van wat de kosten tegenwoordig zijn voor een overnachting. Liever natuurlijk wat lager maar in ieder geval tot 250,- ik ga eens rustig neuzen in de link die je erbij geplaatst hebt! Dank je wel
Ben benieuwd wat jullie uiteindelijk kiezen! Ik maak veel gebruik van de website hotels . nl voor weekendjes weg. Hilton boek ik vaak rechtstreeks als member (beste aanbieding). Voorbeeld: wij gaan binnenkort naar het Marriot Rotterdam deluxe kamer inclusief ontbijt en late check out voor 125 euro totaal. Dan zit je 5 sterren in hartje Rotterdam. Hilton Den Haag en Rotterdam boek ik meestal ook voor die prijs. Maar jullie zijn op zoek naar een bijzondere locatie, dus denk dat je meer hebt aan de link.
@Kruimel14 dat arresthuis in Roermond ziet er super leuk uit zeg! Dank voor de tip! Het mag ook net even anders dan anders zijn. Hilton klinkt ook goed maar dan zou ik qua kamer net even die kamer met dat vette uitzicht willen hebben of dat heerlijke bad als de beleving maar speciaal is
Ik heb zojuist geboekt voor het Arresthuis super veel zin in! Een verrassing voor mijn man dus ik hoop dat ik goed gekozen heb De volgende dag gaan we lekker shoppen bij het outlet centrum.
Roermond is leuk inclusief outlet en ook genoeg keuze om lekker te eten in het centrum. En op loopafstand. Veel plezier!