Natuurlijk weet ik ook wel hoe powned is. Ik ben niet achterlijk. Maarja die mensen krijgen een vakantie en kunnen er even lekker uit. Zender verdient geld en ik heb wat leuks om te kijken. Verder denk ik niet. Lekker ontspannen tv Ik blijf het lekker kijken en me verbazen over mensen.
Ik vond het een soms-pijnlijk-maar-vermakelijk uitzending. Het is natuurlijk wel pulp-tv, maar ach... Rutger kan het goed brengen, vind ik. Ik verheug me ook op aflevering 2. Ik kan er wel om lachen. Het is gewoon niet geschikt voor mensen die niet die soort humor hebben en het niet zo goed kunnen relativeren.
Precies! Eindelijk eens iemand die hardop zegt wat wij allemaal denken! Heerlijk verhelderend! Wij dachten namelijk ook: Waarom geef je je zelf geen schop onder je kont en ga je naar het arbeidsbureau? En hij vroeg het! En het antwoord: Omdat ik dan word gekort op mijn uitkering! HOPPA: daar is het vooroordeel bevestigd! Hetzelfde laatst bij The Voice: Jongen kan aardig zingen, zou heel ver kunnen komen in een boyband met heel veel jonge meisjes van 14 achter zich aan. Ik zei nog tegen mijn man, maar hij moet niet zo gay-achtig doen. En Ali B zegt het ook gewoon, heerlijk! Dus tja..het mag dan om de kijkcijfers gaan, maar eindelijk niet eens dat emotionele mee gezwam wat je altijd ziet!
Klopt! En iedereen zit thuis met zijn mond open te kijken naar mensen die het financieel zwaar hebben maar wel een au pair hebben. En die willen ook weten hoe dat komt! Want wat kan je daar nou als antwoord op geven, dat is toch b*llsh*t!
Ik kan er niet naar kijken. Dat geklaag de hele tijd! Verschrikkelijk hoe negatief sommige mensen in het leven staan.
Ik heb net weer gekeken... Ik mis een stukje diepgang v/d mental coach Ik had zo langzamerhand wel soortgelijke Dr Phil-gesprekken verwacht en de kern van hun pijn etc. Da's wel weer jammer, maar ik blijf het wel grappig vinden.
Nou idd zeg, ik zei ook al, das nou eens een goeie mentalcoach. "Als advies heb ik haar mee gegeven om niet op te geven"... Pannenkoek
Whahahaha, ik wilde het nog net niet zeggen. Maar ook gewoon: ze ervaart weerstand tegenover het werken, ik denk dat wij dat allemaal wel kennen van tijd tot tijd....... Ik had echt zoiets van: ja hèhè, elke ochtend weer wanneer mijn irritante wekker gaat... Wie niet? LOL.
Weer met verbazing gekeken. Wat een volk! Helaas bevestigd het wel een hoop "vooroordelen" van mij. Er wordt altijd geschermt met "ja maar er is geen werk te vinden" oid terwijl ze waarschijnlijk niet eens goed hun best doen want er is werk genoeg.