Heeft er iemand ervaring met camping Pra delle torri? Normaal gaan wij altijd naar middelgrote campings en dan veel op pad. Maar dit jaar weet ik niet zo goed of we wel drukke stadjes, pretparken, waterparken etc willen bezoeken. En kwam ik dus op Pra delle torri, een camping waar je niet vanaf zou moeten om je je te vermaken. De reviews zijn uitstekend. Maar ik vraag me af of iemand echt ervaring heeft. Doet de camping heel massaal en rumoerig aan of moet je de drukte opzoeken? Kun je wel rustig bij je caravan zitten zonder steeds het zwembad , de animatie of het lunapark te horen? Ik heb geen zin in een kind dat continue overprikkeld en vermoeid is omdat er geen rust/slaap is
wij gaan altijd naar grote campings, wij houden daar erg van! maar pra delle torri; prima mooie camping! Via welke operator heb je geboekt? wij zaten aan de rand van het park en geen overlast gehad.. Ik vond dat massale ook wel meevallen.. meer een groot gedeelte waar de meeste restaurants en supermarkt zitten, daar zit ook animatie en sportvelden.. Zwembad zit stukje verderop..