Wat is een leuke vakantiebestemming met 5 maanden zwanger?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Inge88, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Wie heeft er een goede tip voor een leuke vakantie?

Mijn vriend en ik gaan in september op vakantie alleen weten we nog niet waarheen. Eigenlijk staat italie gepland, maar dat doen we niet als het dan geen mooi weer is. We houden beide van natuur/dieren en willen op vakantie wel wat te doen en te zien hebben. We zijn dus geen types om 12 dagen lang aan het zwembad in een all-inclusive resort te liggen. Al willen we wel wát rust op vakantie, dus backpacken/fietsen/hele dagen wandelen is ook niet wat we willen.

Het mag best een eind weg en het hoeft ook niet spot goedkoop. Waar we wel rekening mee moeten houden is natuurlijk dat ik zwanger ben (dan ongeveer 5 maanden) en niet naar hele gekke landen met gekke ziektes kan.

Iemand toevallig de gouden tip?? Ik ben al flink aan het googlen en zit al een beetje te kijken op bijvoorbeeld mexico maar ik weet nog niet of dit verstandig is als je zwanger bent. Curacao ook leuk, maar valt daar wel wat te beleven naast het duiken?? (we gaan niet duiken, ik heb 'natuurwater fobie' hihi.. :) )

Ben benieuwd of iemand een leuk idee heeft! :D

2. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mexico is super ben er nu al 3x geweest. Medische faciliteiten zijn er goed. In principe is er bij ieder resort een engels sprekende arts aanwezig of kan gebeld worden (mocht dit nodig zijn). En er is veel te zien kwa natuur en dieren.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.227
    36.002
    113
    Thailand is super en goed te doen, alleen niet naar de jungles etc. Ben er zelf heen geweest toen ik 3 maanden zwanger was en dat is prima gegaan.

Deel Deze Pagina