Busvakantie Spanje, tips tijdens reis

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door sara1988, 22 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Wij gaan deze zomer met onze kinderen met de bus naar Spanje.
    Hebben jullie nog tips voor tijdens de busreis?
    Kinderen hebben beiden een nekkussetje, Nintendo en tablet) Ze krijgen na elke stop een cadeautje. (Waar ze tijdens de reis wat aan hebben)
    Neem flesjes water bevroren mee zodat we hele reis koud water hebben, krentenbollen, chips, cheesedippers etc.

Hebben jullie nog tips ?

2. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    Oordopjes en slaapmasker misschien?

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik heb wel eens een nachtbus genomen waarvan de airco heel koud stond. Dus zorg dat je een vest ofzo binnen handbereik hebt.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.295
    10.265
    113
    Wij gingen vroeger ook met de bus naar Spanje, voor snachts is een dekentje wel erg fijn. Kan ook een handdoek zijn.slaapt ook prettiger om wat over je heen te hebben. Soms was het warm maar soms ook heel koud. Ook erg afhankelijk van waar je zat.

Hoe oud zijn ze?
    Puzzelboekje, vroeger namen we ook iets van een puzzel mee. Rechthoekige puzzel van schuim die je om kon bouwen tot vierkant. Afhankelijk van de kleur hoe moeilijk die was.

Luisterboeken (die van ons kan geen scherm bekijken vanwege wagenziekte)
    Geen last van wagen ziekte zou die van ons zeggen Donald Duck s en papier met een setje stiften.

Uitgeprinte vellen van kamertje verhuren (al hebben ze volgens mij ook kleine boekjes bij de action waar dat in staat)

Autobingo

Een knuffel , polybag lego, playmobil poppetjes maar goed ik weet niet hoe oud ze zijn:roflmao:

Deel Deze Pagina