Wij gaan deze zomer met onze kinderen met de bus naar Spanje. Hebben jullie nog tips voor tijdens de busreis? Kinderen hebben beiden een nekkussetje, Nintendo en tablet) Ze krijgen na elke stop een cadeautje. (Waar ze tijdens de reis wat aan hebben) Neem flesjes water bevroren mee zodat we hele reis koud water hebben, krentenbollen, chips, cheesedippers etc. Hebben jullie nog tips ?
Ik heb wel eens een nachtbus genomen waarvan de airco heel koud stond. Dus zorg dat je een vest ofzo binnen handbereik hebt.
Wij gingen vroeger ook met de bus naar Spanje, voor snachts is een dekentje wel erg fijn. Kan ook een handdoek zijn.slaapt ook prettiger om wat over je heen te hebben. Soms was het warm maar soms ook heel koud. Ook erg afhankelijk van waar je zat. Hoe oud zijn ze? Puzzelboekje, vroeger namen we ook iets van een puzzel mee. Rechthoekige puzzel van schuim die je om kon bouwen tot vierkant. Afhankelijk van de kleur hoe moeilijk die was. Luisterboeken (die van ons kan geen scherm bekijken vanwege wagenziekte) Geen last van wagen ziekte zou die van ons zeggen Donald Duck s en papier met een setje stiften. Uitgeprinte vellen van kamertje verhuren (al hebben ze volgens mij ook kleine boekjes bij de action waar dat in staat) Autobingo Een knuffel , polybag lego, playmobil poppetjes maar goed ik weet niet hoe oud ze zijn