Veel kan ik natuurlijk al via google vinden. Maar welk pareltje mogen we niet missen die niet in de boekjes staan? De "heenreis" staat al vast qua overnachtingen. Mischien weet iemand nog een leuke tussenstop tussen Leon en Verin (bezienswaardigheid dus geen overnachtig)? We reizen vervolgens van Noord- naar Zuid Portugal dus alle plekken zijn van toepassing. Wel hebben we twee kinderen van dan net 8 en 4. Dus zeker voor de kleinste zijn lange afstanden wandelen nog geen optie (meer dan 8km is echt teveel) hoewel ze bergafwaards al best kunnen doorstappen. Vanaf de Algarve gaan we weer richting Frankrijk. Dat kan via Madrid of juist de kustlijn volgend. Dat laatste deel staat dus nog helemaal open. Dus mocht daar een parel opduiken kunnen we het misschien ook in de route opnemen. We houden van natuur, oudheden en cultuur. Dat zijn de plekken waarvoor we omrijden. Dus wie weet de verborgen plekjes?
Ik volg. Aanrader om te kijken: europe from above > Portugal. Schitterend hoe mooi het binnenland is! Dankzij die aflevering heb ik wel de nodige inspiratie opgedaan. Wij willen starten in Spaans Baskenland.