Canarische eilanden met een peuter en een baby

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lubby, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lubby

    Lubby Nieuw lid

    24 nov 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi!

    Eind maart wil ik graag met mijn gezin (mijn man en ik, een peuter van 2.5 jaar en een baby 3 maanden) gezelli g op vakantie om mijn verlof goed af te sluiten.
    Ik denk dat we graag richting de canarische eilanden gaan vliegen.
    We zijn op zoek naar een plek waar onze oudste op het strand in het zand kan spelen, de baby kan slapen en genieten van de wandelingen en wij ff van de rust kunnen genieten (wanneer de kleintjes slapen) met de voeten in het zwembad:)

    Ik ben opzoek naar een accomodatie met 2 slaapkamers, dat lijkt mij ideaal. Verder niet te ver van het strand.
    Heeft iemand goede tips?
    Ik heb nu zelf vooral naar Fuerteventura, Lanzarote en Gran Canaria gekeken, maar andere tips zijn ook welkom.

    Ik hou me graag aanbevolen.
     
  2. Poesta

    Poesta Bekend lid

    13 aug 2015
    879
    307
    63
    Ik lees graag mee! Wij kijken voor dezelfde periode en vooral naar Lanzarote. Twijfel wel een beetje of het in maart niet toch een beetje aan de frisse kant is...
    Geen tips dus, sorry!
     
  3. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.995
    5.821
    113
    Wij hebben zelf dan in een huisje gezeten met 3 slaapkamers ( de hotels/appartementen zijn vaak ingericht voor max 4) dus qua accommodatie niet echt tips, maar wij zijn dit jaar half april naar Lanzarote geweest en we hebben lekker weer gehad hoor. Sowieso wordt het niet echt koud daar, maar wij hebben variaties gehad van 20-30 graden. Af en toe wat bewolking maar overgroot deel met zon.
    Lanzarote is een vulkanisch eiland, dus niet heel veel zandstranden, al zijn ze er wel. Maar wij hebben ook regelmatig bij het huisje gezeten, ivm mijn hoogzwangere buik en een toen dreumes die graag s middags nog sliep. Maar de kinderen vermaakten zich uitstekend in het zwembad. En verder een beetje rondgetoerd
    /uitstapjes gemaakt. Huurauto is wel aan te raden. Wij vonden het daar heerlijk in ieder geval!
     
    Poesta en Hopsatee vinden dit leuk.
  4. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.578
    4.623
    113
    Tenerife park Christian. Kleine huisjes in een complex gericht op familie. Geen massaal hotel. In het centrum en dichtbij het strand.
     
    Poesta vindt dit leuk.
  5. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.391
    4.246
    113
    Vrouw
    Het allerbelangrijkste is dat er een verwarmd zwembad bij je complex zit. Anders zijn de zwembaden in maart niet te doen. De temperatuur zal prima zijn, maar de zee en de zwembaden nog niet.
    Mijn favoriete parken zijn: Villa Tagoro op Tenetife en Hyde Park Lane op Lanzarote. Maar ik weet niet of ze ook grotere apartementen hebben. Wij hebben altijd maar één slaapkamer, wel een extra bed. Wij slapen met zijn drieen.
     
    Hopsatee en Poesta vinden dit leuk.
  6. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.458
    2.152
    113
    Dit inderdaad.

    Wij gaan al een aantal jaren in de voorjaarsvakantie naar Tenerife, heerlijk een weekje mooi weer en lekker zwemmen (in het verwarmde zwembad) terwijl het in Nederland nog koud, nat en guur is. Nog 10 weken en dan mogen we weer :D

    Wij gaan naar hotel Isabel Family in Costa Adeje. Dat zijn appartementen en bungalows met hotelservice. Ze hebben ook een paar villa’s met 2 slaapkamers maar die zijn wel erg prijzig. Wij gaan altijd in een bungalow met 1 slaapkamer en de kinderen op de slaapbanken in de woonkamer. Ze gaan dan eerst slapen in ons bed zodat wij in de woonkamer kunnen zitten en als wij naar bed gaan, dan gaan ze naar hun eigen bed. De oudste loopt dan zelf en weet daar de volgende ochtend niets meer van en de jongste dragen we even. Toen de jongste nog in een ledikant lag, hadden we voor hem een ledikantje op onze slaapkamer. Die is daar groot genoeg voor.
     
    Poesta vindt dit leuk.
  7. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.458
    2.152
    113
    Bij Isabel Family hebben ze een aantal bungalows die zo dicht bij het zwembad liggen dat dit ook daadwerkelijk kan. Zijn dan wel bungalows met 1 slaapkamer.
     

Deel Deze Pagina