Hotel weetjes

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Mien30, Aug 14, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    1,714
    468
    83
    Female
    Ik gebruik in een hotel nooit de waterkoker omdat men daar ondergoed in uit zou koken (arm ondergoed). Nu las ik van de week dat de glazen niet gewassen worden maar met een doekje opgepoetst worden.

Wie heeft er nog meer (smerige) hotel weetjes?
    Dat we niet met een blauwe lamp over de muur moeten gaan weten we allemaal ;)

2. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,486
    113
    Ik wil ze niet weten! Dan wil ik nooit meer in een hotel slapen!

Ayla7000, Soof1992, jannanas and 3 others like this.
  3. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

Jun 18, 2023
    2,387
    1,325
    113
    Female
    Haha grappig topic! :roflmao:
    Gelukkig slaap ik zelden in een hotel.

En dat van ondergoed in een waterkoker, ieuwww! :eek:

4. Muis2009

Muis2009 Bekend lid

Jan 29, 2018
    703
    387
    63
    Female
    Ooit gelezen dat de afstandsbediening heel veel bacteriën bevat.... :D
    en ik las laatst een artikel waarin een hotelmedewerker adviseerde om geen shampoo en zeep van het hotel te gebruiken, omdat je nooit weet of diegene voor jou er iets in gedaan heeft....

Zelf gelukkig geen gekke dingen meegemaakt.

Mamavan2SE likes this.
  5. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

Jan 12, 2014
    2,020
    1,026
    113
    Zal wel aan mij liggen maar ik vind heel veel van die weetjes echt vergezocht en vraag me af in hoeverre ze berusten op waarheid :confused:

Paardenbloem, Chillin, nelta and 11 others like this.
  6. Martini

Martini Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,109
    622
    113
    Ja ieuwww, dat van een onderbroek in waterkoker heb ik ook weleens gehoord, maar denk toch een fabel hoor, hoe krijg je dat ook snel genoeg droog??? Is best een tijdje föhnen hahaha

Het enige dat ik weet is niet over een hotel, maar over Center Parcs, ik heb van iemand gehoord die daar werkte dat ze de vloeren van de huisjes alleen met warm water mogen dweilen en niet met schoonmaakmiddel erin.

Lamode likes this.
  7. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,829
    3,625
    113
    voor zover je weet!:D:p

8. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,990
    6,741
    113
    zuid-holland zuid
    Ja dat, ik heb weleens een nood-wasje gedaan op een hotelkamer ,maar dat doe je dan toch gewoon met warm water in de wasbak? Waarom zou je dat in de waterkoker doen, hoe doe je dan de zeep erbij?
    Dat verhaal van die shampoo was van een influencer… nou die influencen maar een eind weg. Het is juist veel duurzamer als hotels van die grote dispensers gebruiken dan dat ze al die kleine verpakkinkjes neerleggen.

Ik heb nooit echt iets geks meegemaakt, alleen toen ik nog heel jong was in een youth hostel een bloedvlek op het kussen.

9. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,486
    113
    veel hotels hebben een wasservice, dus het is niet eens nodig om een noodwasje of een was in de waterkoker te doen.
    Ik vind het idd ook veel beter dat ze die dispensers gebruiken. daarbij neemt ongeveer iedereen alsnog zn eigen shampoo en douchegel mee in zijn toilettas.
    Je kan altijd wel denken, wat als mensen dit of dat doen. ik heb niet zoveel wantrouwen naar andere mensen. want waarom zou je viezigheid in die zeep dispensers gaan stoppen? of waarom zou je die vieze onderbroek in de water koker stoppen?

de "smerige"dingen die ik in hotels ben tegen gekomen zijn vaak schoonmaak gerelateerd, dus stof/vuiligheid op plaatsen die je niet direct ziet.
    ooit weleens in londen in een hotel geweest dat was echt nog geen 1 ster waard, schimmel in de badkamer, amper werkende kranen. klein doorgezakt bed. etc. maarja toen was ik 19 ofzo en vond het allang prima om in londen te zijn;)

oja en zolang ik de viezigheid niet direct zie, en niet weet wat er met de afstandsbediening is gebeurt kan ik er prima mee leven. :D;)

10. Muis2009

Muis2009 Bekend lid

Jan 29, 2018
    703
    387
    63
    Female
    hahaha ja...

11. Muis2009

Muis2009 Bekend lid

Jan 29, 2018
    703
    387
    63
    Female
    Tuurlijk, dat is ook zeker zo, maar helaas zijn er toch altijd mensen die gekke dingen doen. Gelukkig is de 'normale mens' in de meerderheid ;) dus moet je er ook vanuit gaan dat het goed is.

12. Megara

Megara Fanatiek lid

Feb 5, 2023
    1,498
    1,709
    113
    Female
    dat is sowieso het beste voor je vloer
    Schoonmaakmiddel zorgt voor een vette laag over je vloer.

13. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,990
    6,741
    113
    zuid-holland zuid
    @mamameer als ze een wasservice hebben en je bent er maar 1 nacht red je dat vaak niet qua tijd. Ook vragen ze vaak geld per kledingstuk , als ik even 2 onderbroeken wil uitwassen doe ik dat liever zelf even.

mamameer likes this.
  14. Catou

Catou Fanatiek lid

Oct 11, 2013
    3,683
    1,860
    113
    In die waterkoker:roflmao:?

mamameer likes this.
  15. Catou

Catou Fanatiek lid

Oct 11, 2013
    3,683
    1,860
    113
    Ik kan sinds ik dat hoorde niet meer normaal naar de waterkoker kijken, vraag me altijd af wat ermee is gebeurd.

Het zeep/shampoo verhaal net gehoord, maar dat vind ik minder vies/eng eigenlijk. Geloof minder dat dat gebeurd.

16. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,076
    12,030
    113
    Ik vind het allemaal wat vergezocht… dan moet je ook niet nadenken over de matrassen in hotels, de openbare toiletten, hoe goed zou er afgewassen zijn in een restaurant… Dan kan je nergens meer naartoe.

17. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

Jan 16, 2022
    2,887
    4,160
    113
    Female
    Daar had je de Smaakpolitie al voor toch :roflmao:

Ysabella and Dubbelgeluk like this.
  18. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

Mar 12, 2017
    16,381
    21,758
    113
    Het enige dat ik weet is dat er ontzettend veel gestolen wordt uit hotels.
    De rest vind ik een beetje vergezocht.

Wat ik me nu wel afvraag: wat is eigenlijk arm ondergoed?

19. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    1,714
    468
    83
    Female
    "Arm" ondergoed, dat het zonde is van het ondergoed. Blijft weinig van over als ik mijn ondergoed uitkook.

Ook al zijn dingen ver gezocht, waar of niet waar. Ik blijf hotels bezoeken..

Dubbelgeluk likes this.
  20. Plopperdeplopperdeplop

Feb 1, 2020
    308
    485
    63
    Female
    O, ik schrik hier wel van, dus die waterkoker is helemaal niet bedoeld om je ondergoed uit te koken:eek::eek:. Oeps....

Grapje, echt nog nooit gehoord dat mensen dat zouden doen. Zeep rook tot nu toe altijd naar zeep dus het zal wel. Als ik erover nadenk wat je er dan onder de douche, naakt, in zou kunnen doen, dan vind ik het wel echt vies:|:|.

Catou likes this.

Share This Page