Ik ben al aan 't rondneuzen waar we in de zomer naartoe kunnen Ons dochtertje zal dan 1,5 zijn Ik zoek iets : Niet hier in België, waar veel te doen is voor kindjes, met de auto en niet té ver rijden (Max. 6u ongeveer), mooi weer, niet al te duur,... Ik dacht zelf aan CP in Zandvoort of Frankrijk?
CP is inderdaad leuk voor kleine kinderen! CP Zandvoort is niet zo groot, en het zwembad is niet heel speciaal. CP Frankrijk ben ik niet mee bekend. Ook heb je nog 2 CP's in Duitsland. Hochsauerland is het verste rijden maar wel het mooiste park! Die andere is wat kleiner maar ook leuk! Misschien ook het overwegen waard?
Hochsauerland is helemaal niet ver rijden, zeker niet vanaf België Misschien bedoel je Bispinger Heide? Dat ligt bij Hamburg. De Duitse parken zijn wel erg leuk. De Franse ook,maar een stuk duurder....
Toen de oudste 1.5 jaar was zijn we naar Landal in Drenthe geweest. Deze zomer was de jongste 1.5 jaar en zijn we hier geweest:Camping Les Alicourts Resort***** in Pierrefitte sur Sauldre (Loir et Cher) Frankrijk beoordelingen 8.2 | Zoover Allebei hele fijne vakanties!!
Ik zou richting het zonnetje rijden en daar een park zoeken. Voor heel het gezin erg leuk als jullie lekker buiten kunnen zijn, in het zand of gras spelen, buiten zwemmen. Heerlijk! Wij gaan altijd naar Kroatie, doen er meerdere dagen over en gaat altijd super. Succes en veel plezier met zoeken!