Kwam net het sprookjesbos in Valkenburg tegen online. Kan alleen helemaal niet vinden wat voor soort attracties er zijn en voor welke leeftijd/lengte ze zijn. Is er iemand van hier al eens geweest die mij er mee over kan vertellen?
Supermooi park! Is al 2,5 jaar het favoriete park van ons zoontje! Echt voor kinderen van 2 tot 6 jaar. Je hebt vriendelijk personeel en vriendelijk personeel. Zo vriendelijk als daar vind je het nergens en echt gemeend vriendelijk. Veel is wel ouderwets maar dat maakt het juist zo mooi. Huisjes met sprookjes erin, duw je op een knop wordt het sprookje verteld. Je hebt een carrousel, zweefmolen, een schip wat op en af gaat. Sinds net ook gocars bij de ingang vanboven. Als het kan mag je kind lekker blijven zitten voor nkg een rondje, en nog 1, en nog 1, en nog,.... anders uitstappen en weer instappen omdat iedereen aan de buitenkant wil zitten bij het schip zo blijft het eerlijk he. Je hebt van die fonteintjes dus eventueel extra kleding meenemen. De speeltuin is vernieuwd. Je kan ook konijnen aaien, boogschieten,.... Je kan een klein tochtje maken in de grotten, die kaartjes moet je aan de ingang beneden kopen. Daar woont een lief draakje, droep ofzoiets en die gaan ze proberen te spotten maar wel heel stil zijn want de andere draken slapen en die mag je niet wakker maken! Ga je stiekem dansen enz,... alle kindjes krijgen een lampje in de grotten. Tochtje duurt 25 minuten, ik raad je wel een vestje aan in de grotten. Wel heel veel bergop en bergaf, ik raad een buggy af want je moet dat niet onderschatten. We zijn eergisteren nog geweest.
Klinkt heel leuk @sydneys! De carrousel, zweefmolen en het schip zijn de enige attracties? Van de week misschien maar gaan Is het een druk bezocht park?
Klopt zijn de enige attracties maar je krijgt je dag wel goed om. Tot nu toe heb ik het er nog nooit druk meegemaakt. Is ook best groot qua wandelen en huisjes. ow en nog een springkasteel en ze doen ook soms poppenkast bij de taverne. Kinderen mogen zich daar ook verkleden en zelf poppenkast spelen.
Ahh wat jammer dat ik dat van die grotten niet wist!! Vond het park an sich onwijs leuk!! Onze peuter vermaakte zich prima!