Camping toscane

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Angel31, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel31

Angel31 Lid

17 jan 2010
    53
    0
    0
    weet er iemand een mooie, kindvriendelijk met ruime plaatsen en toch wel n beetje privacy op de plek in Toscane??
    Alvast bedankt!!

2. sylvia99

sylvia99 Lid

20 mei 2010
    11
    0
    1
    Ik denk dat het moeilijk zal zijn om zo'n camping te vinden in Toscane. In Italie heb je veelal kleine plaatsen met weinig privacy. Wij hebben heel wat campings gehad in Toscane (gingen eerder altijd op fietsvakantie), maar ik kan me geen camping herinneren die aan je eisen voldoet.

Misschien zoeken naar een agriturismo (slapen bij de boer), waar je ook kunt kamperen.

Desondanks is Toscane wel echt een aanrader. Erg mooi en heel veel te zien.

3. Papaver

Papaver Niet meer actief

Je kunt ook op de website van Eurocamp kijken, dan krijg je een beetje een idee van wat campings (Eurocamp is zowieso vrij familie/kindgericht en hun campings zijn meestal heel goed). Ik heb in een ver verleden voor Eurocamp gewerkt in Toscane. Ik kan me wat ruime plaatsen/privacy betreft bij Sylvia 99 aansluiten.

Het hangt er ook vanaf of je aan de kust wil zitten of in het binnenland. Ik weet dat bijvoorbeeld Sarteano wel een heel goed verzorgde camping is, en een favoriet bij Eurocamp gasten, maar dan zit je wel mijlenver bij de kust vandaan.

Deel Deze Pagina