Mijn kinderen vinden musea helemaal het einde. Dus ik zou daarvoor gaan. Toneel, musical etc is ook leuk. Maar ik kies meestal iets waar we lekker kunnen rond lopen.
Archeon inderdaad! Er is nu ook een overdekte ijsbaan en vandaag en de kerstdagen ook een of andere speciale goochelaar aanwezig.
Het kroller muller museum! Echt leuk voor jonge kinderen. Je kunt een aantal schilderijen bekijken en als t genoeg is lekker de beeldentuin ontdekken. In de museumshop hebben ze ook nog een leuk prentenboek over de beelden uit de beelden tuin. Mijn kinderen zijn wel een stuk jonger (2 en 4), dus je moet even kijken of t prentenboek jou zoon ook aanspreekt.
Idd musea, zeker in de vakantie worden er veel dingen voor kinderen georganiseerd. Ook in veel kastelen; ook erg leuk.
Expo en nemo zijn hier favoriet. En ook musicals vinden ze erg leuk. Binnenkort gaan we naar de gelaarsde kat van efteling. Weet nog niet of het in de smaak gaat vallen. Ze hebben er wel zin in.
Naturalis heeft nu alleen Gif! Is leuk, maar zou ik niet heel lang voor reizen oid. Al kun je het natuurlijk combineren met een ander museum, er is genoeg te doen in Leiden. Het Spoorwegmuseum is ook erg leuk. Maritiem Museum ook. Beeld en Geluid vonden ze hier ook erg leuk. Nemo ook, maar zou ik buiten een landelijke schoolvakantie doen. Science Centre in Delft is ook erg leuk. Als je nog niet veel gedaan hebt qua dit soort dingen (geen idee of dat zo is, hoor), dan zou ik vooral iets kiezen wat niet te ver weg is.
Die wilde ik net gaan plaatsen. Dat is echt super leuk! Ik weet niet of ze nog het zelfde doen als vroeger. Maar het was altijd super leuk om foto's af te drukken, dijken bouwen, zeep maken etc.
Wij zijn gisteren bij de Sprookjessprokkelaar musical geweest in de Efteling- wij vonden 'm erg leuk!
Het oertijdmuseum in Boxtel is ook heel leuk! Verder vonden wij het Natuurhistorisch museum Tilburg, Museon en het Spoorwegmuseum erg leuk.
Wij zijn vandaag bij de speelfabriek geweest in Rotterdam. Die vond ik persoonlijk net wat leuker (en de kinderen ook)