Midweekje CenterParcs!

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Ecosa, Nov 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Ik had al eerder een topic geopend dat ik er ff uit wilde maar niet wist waarheen. Nou, wij zijn eruit: w gaan in december een midweekje naar CP, park het Meerdal!

Elena is dan 4,5 maandjes oud. Ik vind het reuze spannend met zo'n uk, vooral omdat zij snel overgeprikkeld kan raken en het snel zat is. En als ze eenmaal begint te krijsen... :oops:

Maar goed, ik vroeg me af wat er allemaal te doen is voor en met een kleintje bij CP? Het enige wat ik kan bedenken is het zwemmen, maar dat kan volgens mij ook niet te lang, toch? Ik heb nog nooit met haar gezwommen, waar moet ik allemaal aan denken?
    En hoe zijn de voorzieningen in de huisjes? Ik wil zelf mijn lakens meenemen bijvoorbeeld, dat heb ik ook aangegeven. Maar zijn er wel dekens op de bedden of moet ik die ook zelf meenemen? Wat voor dekens zijn er eigenlijk daar?
    En waar moet ik bijvoorbeeld aan denken/op letten als ik erheen ga voor onszelf/ onze uk? Kan ik daar bijvoorbeeld boodschappen doen, of moet ik het van huis meenemen?

Iemand tips?

2. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    er liggen dekbedden op het bed...hoezen en hoeslakens voor het matras en kussen sloop of zelf meenemen of huren.....

een drijfband met een zitje...bv van nijntje is heel prettig in het zwembad...kunnen ze zelf drijven en jij hebt ook je handen vrij....een half uurtje is genoeg hoor dan worden ze al moe en zwemluiers dat is verplicht....

de kinderbedjes zijn meestal een campingbed...dus ja daar dan ook alles voor meenemen of huren...is wel een dekbedje dus evt dekentje meenemen wij hadden het dekbedhoesje om het matrasje gedaan en het matraslakentje als laken gebruikt...

zou voor de eerste dag eten meeneme voor jullie allemaal en dan zaterdag in de omgeving opzoek gaan naar een supermarkt of op het park bij de super kopen..is wel wat duurder maar scheelt gesleep....

en wat ook helpt deze dagen niet te moeilijk denken van nu moet dit of nu moet dat....of dit is te smerig...bv een vlek in een shirt niet gelijk een schone aan want ander ssleep je het ongeluk met de kledingkast... :) maar dat is mijn persoonlijke mening...
    en neem evt een fleece deken mee ..neemt weinig plaats in maar kan je in de kamer op de grond leggen waar ze lekker op kan spelen...en wat speeltjes....Teun was zelf bijna de hele week bezig meet het pakje babydoekjes en thuis keek hij er niet naar om...

enne als ze begint te krijzen lekker laten gaan zijn ze wel gewend hoor ;)

zou wel haar eigen bed tijd aan houden met evt ritueel want daar is ze aan gewend....

heel veel plezier en geniet er van....en vergeet je camera niet....

Share This Page