over 2 weken vertrekken we naar Italie met de tent. Het liefst zouden we naar de dolomieten gaan, maar snachts is het zelfs in de dalen nog erg fris (0-5 graden) dan maar misschien richting gardameer, daar is het snachts een graad of 10 of toch door naar Toscane... daar is het weer een paar graden warmer snachts.. Vanaf welke temperatuur is het nou wel een beetje te doen met een baby snachts? We hebben een Deryan bedje, dus dan ligt hij toch wel op de grond...
wij zijn vorigjaar september gaan camperen met onze dochter toen 5 maand oud. dat was wel gewoon in nederland maar een koude week met veel regen(snachts was de grond behoorlijk koud weet allen het aantal graden niet). ze sliep ook in een deryan tentje ik heb er 2 dikke dekens onder gelegd en ze had een dikke pyama aan en winterslaapzak met lange mouwen( mouwen later af gedaan omdat ze het wel erg warm had). ze heeft het eigenlijk niet koud gehad maar wij wel. volgens mij kan je het koudste deel( extra warme kleding mee en dekens) wel doen maar als je je er prettiger bij voelt naar het warmere deel gaan.
ik sluit me hier bij aan. Eventueel de boel voorverwarmen met een kruik, zodat je echt een warm nestje creeert, en de 1e avond/nacht even checken/in de gaten houden.
Wij gaan as vrijdag naar texel voor 2 nachten in een trekkers tentje. Wij hebben een mini kacheltje mee electrisch deze zetten wij eerst even aan voordat hij in het tentje gaat. Idd winterslaapzak mee en extra deken.