We blijven in Spanje (woon hier) maar je kan hier sowieso niet buiten komen tussen 12/13u en 17u, dat doen de spanjaarden ook niet en is vrij ongezond: zonnebrand-uitdroging-zonneslag, etc. Maar maak je geen zorgen, we wonen hier en mijn kinderen zijn er aan gewend. Tussen 13 en 17u eet je hier en wordt er wat nagetafeld etc. Rond 16u-17u (afhankelijk van of het bewolkt is of niet) kom je weer buiten. De kinderen gaan hier ook later slapen. Ik neem toch wat speelgoed mee want ze kunnen zich net heel goed hiermee vermaken. Vooral puzzels en brandweerauto voor mijn zoon en poppen en blokken voor mijn dochter. Kleurboeken dan weer voor als we buiten huis eten. Ze zijn rustig ingesteld.
Oef, neen, dat is te weinig voor mij. Voor mij is vakantie in een bungalow net alle gemak van in huis + zwembad en animatie. Anders zou ik op hotel gaan, komt me goedkoper uit en moet ik niet koken Eten doen we rond 13u-14u. Mijn zoon slaapt sinds een jaar niet meer overdag. De bungalow heeft wel airco.
Zie je, aan zulke dingen denk ik natuurlijk niet. Waarschijnlijk hangen er van die flinterdunne gordijntjes voor de bungalow... Dank je Sneeuwvlokje! Zo kan ik wat meer uurtjes slaap meepikken want als het in de kamer te licht is, slaapt mijn dochter minder lang.
Leuk dat je er al geweest bent en het leuk vond. Ze vertelden me aan de telefoon dat de eerste weken van september het animatieprogramma hetzelfde blijft omdat de Spanjaarden nog tot 12 september zomervakantie hebben. Dus ik hoop dat het ook zo is. Is de camping wel een beetje netjes? En was er nederlandstalige animatie? Hoe waren de bungalows? Wij zitten in bungalow Pinell. BBQ kan er eventueel nog bij, we hebben een draagbare versie. Anders dacht ik daar zo een wegwerp bbq setje te kopen (vind je in de meeste supermarkten voor een paar euro).
Muggenlampjes goed idee. Nachtlampjes heb ik niet (zitten bij ons in de muur gebouwd) maar dacht wel al een zaklamp mee te nemen. Ja, die conserven dacht ik ook al mee te nemen. Salades gaan er altijd goed in.
Die staafmixer neem ik mee omdat ik het makkelijker vind om sommige soorten vlees te malen voor mijn dochter. Met harde stukjes heeft ze nog moeilijkheden. Ze heeft nog geen kiezen. Ook handig om soep te maken natuurlijk. Ik heb een ergonomische draagzak maar dochter is een actief meisje dat absoluut niet meer gedragen wil worden. We zijn ook niet zo een strandgangers. Ik ben meer voor zwembad.
Geen ervaring met de bungalows op El delfin Verde, maar wel met de camping zelf. Met de kinderen komen wij hier al 12 jaar in het hogseizoen. Wij vinden dit een topcamping met veel voorzieningen. In Estartit zit een grote Lidl waar veel toeristen uit omgeving boodschappen doen. Met nederlandse prijzen vergeleken is deze zeker niet duurder. Maar ook de campingwinkel (nog groter dan onze AH ) voert gewone prijzen. Maar dan vergelijk ik dat met Nederlandse prijzen, misschien dat Spanje goedkoper is buiten toeristen gebieden. Animatie voor kids is top geregeld. Tip, wil je eens een snelle hap/snack halen...ga naar de strandbar voor de strandingang..een frikandel/kroket of kipnuggets met patat en biertje/drankje voor 4 euro
He, leuk dat je er al zo lang komt. Zal dan wel goeie camping zijn! Lidl staat genoteerd. Voor grote boodschappen wel handig. Goed om weten van de strandbar. Is inderdaad niet zo duur dan.