Romantisch B&B (of hotel) in Amsterdam

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tupp, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik wil over een paar weken even twee dagen er tussenuit met mijn man. We willen al heel lang een keer naar het Rijksmuseum. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer qua slaapplekken. Heeft iemand een echte aanrader voor me?
    Met een gezellige kamer (niet zo'n standaard modern ingerichte hotelkamer van 13 in een dozijn) en een lekker, uitgebreid ontbijt.

Eventueel tips voor restaurants op loopafstand (we houden van een goed stuk vlees) zijn ook zeer welkom! Iets waar het met zijn tweeën leuk zitten is, dus niet zo'n enorme hal met buffet en grote groepen.

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Wij zijn zelf erg fan van vd valk ligt vast wel in de buurt

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij hebben in Amsterdam in the Albus gelogeerd, maar goed dat is dus wel een designhotel. Ik vond het wel hele mooie en verzorgde kamers en het ontvangst was ook heel erg persoonlijk. Ook op loopafstand van het rijksmuseum. Wij zijn smorgens om 9 uur gelijk gegaan op de 2e dag, toen was het lekker rustig.
    De kaart+fotos van het restaurant zien er ook fantastisch uit, maar hebben we geen gebruik van gemaakt. Wij zijn die avond naar het theater Anne geweest toen. Dus geen tijd voor uitgebreid diner. Verder was ons programma ook te vol om er te lunchen. Maar het ontbijt was echt wel goed en uitgebreid.
    Kost wel een beetje, maar ik vond alles wel aan de prijs in Amsterdam.

Oh ik lees goed stuk vlees. Zo zien de fotos er niet uit:D

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bedankt voor deze tips! Van der Valk is een prima hotelketen, maar voor een gezellig uitje metzijn tweetjes, zoek ik toch meer iets kleiners. Ik zal die andereeens bekijken. Eten hoeft niet per se in het hotel zelf.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wij hebben met ons gezin 2 nachten in Hotel Roemer geslapen vorig jaar. Weet niet of je dit onder standaard modern ingerichte hotelkamer van 13 in een dozijn vindt vallen, maar dat kun je denk ik wel beoordelen o.b.v. de foto's online. Wij vonden het een goed hotel. Vriendelijk, schoon, prettige sfeer, voldoende luxe voor ons.

Deel Deze Pagina