weekje tussenuit in Nederland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door haring, 29 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haring

haring Niet meer actief

wij zitten erover na te denken om nog even een weekje er tussen uit te gaan in een huisje in Nederland.
    ons nichtje van 4 nemen we mee.
    aan welke kosten moet ik ongeveer denken? we willen sowieso in die week nog twee keer naar een dierentuin/pretpark, hoe voorkom ik dat nichtje in het winkeltje op zon park overal om gaat vragen? zat zelf te denken om haar 25 euro te geven en op is op...
    heel erg benieuwd naar jullie reacties en tips...

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    25,- geven aan een kindje van 4 om dan zelf iets kopen (en de op = op principe er op toe laten) gaat niet werken helaas ben ik bang :( een kind van die leeftijd heeft nog geen benul van de waarde van geld.

Gewoon de Nee is Nee mentaliteit aanhouden. Ik neem aan dat haar ouders haar dat ook leren (en dus niet alles geven waar ze om vraagt).

Verder denk ik dat je qua kosten het zo duur of goedkoop kan maken wat je wilt. Gewoon diverse sites controleren en op veilingsites kijken ;)

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Inderdaad, een kind van 4 moet je geen geld geven. Ik zou eerder zeggen; je gaat niet zeuren, als je iets mag kopen zeggen we het, en dan laat je kiezen tussen een paar dingen.

Verder is een dagje uit snel 25,- entree per persoon, eten en drinken erbij....en huppa 100,- euro is zo op per dag. Een huisje kun je huren van 200,- tot 800,- :) dat is net wat je uit wil geven, en welke luxe je wilt op een park.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Voorkomen dat ze overal om gaat vragen kun je niet, je kunt wel 'nee' zeggen als ze ergens om vraagt. ;)

En qua kosten inderdaad gewoon op wat sites kijken. Ligt er natuurlijk ook heel erg aan wat je kwijt wilt. En zeker met uitstapjes en eten (zelf koken of uiteten scheelt al veel) ed kun je het zo duur maken als je zelf wilt.

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Dst jullie haar willen meenemen is al netjes hoor. En ga daar te plekke kijken wat je wikt gaan soen. Mss is het park wel zo dat je er amper van af bent te slaan

Check de actie sites voor leuke aanbiedingen als je toch naar pretpark oid wilt.
    Jumbo dag je uit, social deal,wow deal, actievandedag
    Ben je lid van de anwb kun je entreekortingen krijgen bij vele parken

Mocht je naar noord limburg komen, net over de grens ligt irrland 5 euro entree dacht ik en meer dan een dag plezier.
    Schatberg bij sevenum heeft een dag entreeprijs van 5 dacht ik en daar is een meer, leuk zwembad binnen en buiten...

6. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    In Limburg is Gaia Zoo ook erg leuk. Nu heel goedkoop met de jumbo-munten.
    Irrland ook inderdaad.

Je hebt er ook veel grote indoor en outdoor speeltuinen. Klein Zwitserland en Darteldome bijvoorbeeld.

Deel Deze Pagina