Door een extra week vrij van school eind juni 2024, dacht ik dat dit onze kans was om met zijn 5e eindelijk weer eens een vliegvakantie te boeken. Naar Griekenland bijvoorbeeld. Maar als ik zoek voor zo'n 9 dagen dan zijn de kosten evengoed nog (gemiddeld) 4000 euro of meer. Kijk ik te vroeg? Kijk ik verkeerd? Of zijn er tips qua betaalbaardere aanbieders?
Is het net in een feestdagenweek misschien? Pinksteren of zo. Dan is de vraag waarschijnlijk hier en dus de prijs ook.
Je kijkt te vroeg, nog niet alle vluchten zijn bekend/ gepland. Denk dat je eind van de maand een stuk betere prijzen tegen zal komen.
inderdaad... veel te vroeg nog... ik denk dat je zelfs pas na de herfstvakantie -dus tegen november de keuze hebt. En omdat het laagseizoen is, heb je dan genoeg keuze. Nu staat er inderdaad nog heel weinig.
Misschien nog te vroeg, maar je moet ook noet dd illusie hebben goedkoop weg te kunnen dan. Wij hebben al jaren een studieweek half juni en niks is goedkoop meer dan. Wel iets maar nog steeds duur.