2, 4 en 6.. zijn onze spruiten een huisje, chalet of tent met 3 slpk.. Grote kans op mooi weer. Gaat om zomervakantie, 2,5 week
La baume in frejus cote azur. Stacaravans van eurocamp. Mega leuk peuterbad, leuke animatie Luxe caravans afsluitbare terrassen bij caravan
meiden, weet je wat het is: een stacaravan met 3 kinderen waarbij ze geregeld slecht slapen... is dat nou wel wat? ik zou liever meer ruimte hebben maarja dan kom je nieto p een camping uit he?
Maar je vraagt in je openingspost toch om o.a. een tent of chalet? Waarom is een stacaravan dan nu ineens niets? @Zoe123: Dat ziet er goed uit zeg. Zijn dat de extra luxe 4 persoons stacaravans op jouw foto's? Misschien is dit wel iets voor ons, niet voor komend jaar want dan hebben we al iets. Maar in 2018 willen we weer eens wat anders (nu iets in de herhaling). Moet dan nog wel mijn man overtuigen dat Frankrijk ook leuk kan zijn
Wij zijn nu tot 2 x toe naar RCN camping Le moulin de la Pique geweest! Echt een aanrader!! Het is een park met leuke zwembaden niet heel massaal, nederlands park!, mooi weer, leuke omgeving! Wij zaten afgelopen jaar met 2 kids van 1,5 en 3,5 in een 4 persoonse sta caravan. Je hebt ze ook van 6 of 8 persoons dus ruimte zat. Bekijk bijlage 519400 Bekijk bijlage 519401
Voor mij was de ruimte om de caravan's echt een totale verademing, zeker in vergelijking met bijvoorbeeld de Franceloc campings , hoe mooi de zwembaden ook zijn en hoe leuk de animatie...om gek van te worden,dat hutje mutje.. Hoe is dat op Moulin? Ook dat ruimtelijke?
Ja vond ik wel! De staanplaatsen voor caravans etc. Waren zoiezo heel ruim! Je auto kan er naast en zelfs da nog ruimte over. De stacaravans zitten wel wat dichter op elkaar maar wel zo dat je privacy hebt met struiken of bomen er tussen..
Wij gaan altijd naar een van de vele appartementen in fiss. Kijk maar eens op www.fiss.at Alle appartementen en hotels staan erop, Inc super sommeren card met verschillende attracties en alle kabelbanen. Wij zitten graag bij appartement pale. Aan de rand van het dorp tegenover de speeltuin
Idd serfaus of Fiss. Ik kan appartement Margaretha in Fiss aanbevelen. En dan het bovenste appartement. Van alle gemakken voorzien, 3 slaapkamers en 3 badkamers. Modern, schoon, lieve eigenaren. Top gebied voor kinderen. Wij hebben weer 2,5 week geboekt in de zomer, deze keer Serfaus... Is voor ons de 6e keer dat we dit gebied bezoeken in de zomer.
Dank voor de tips! Het jammere aan dat appartement is dat je geen tuin hebt.. vind ik wel een must met 3 kids. Dat we niet steeds op pad hoeven Maar ook kunnen chillen in een tuin en buiten kunnen eten!
Waarom is dit zo'n leuke plek? Onze kids zijn nog jong; willen graag veel kunnen zwemmen in een meertje, leuke terrasjes, gezellige stadjes, mooie natuur! Welke accommodatie hoort hierbij met tuin?
Alles is daar geweldig met kinderen. Het is volledig op kinderen gericht. Ik zou er zelf zonder kinderen niet naar toe gaan. Ik kom al ruim 30 jaar gemiddeld 2x per jaar in Oostenrijk, en qua natuur is het Oberinntal niet het mooiste van Oostenrijk, maar voor gezinnen is het the place to be. Appartement margaretha heeft overigens een klein tuintje aan de voorzijde, bij het appartement op de begane grond. Dit betreft echter een niet gerenoveerd appartement. Verder biedt Fiss of Serfaus alles wat je wenst. Voor een appartement met tuin zal je dan mss zelf op zoek moeten, maar ze zijn er zeker. Neem gewoon contact op met de vvv. Zwemmen kan in een van de bergmeren boven, wel altijd koud water of beneden in Ried. Terrasjes en mooie wandelingen in overvloed en over de speeltuinen struikel je letterlijk en figuurlijk...
Kijk eens op Camping Le Ch'timi Frankrijk is een camping in de Lot net iets zuidelijker dan de Dordogne! Daar hebben ze bungalows en chalets nog 3 slaapkamers! Groetjes