Met de baby op reis!

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Alina, Jan 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alina

Alina Actief lid

Aug 2, 2006
    129
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik had een vraagje.
    Ik ben op 16 juli uitgerekend. Ik wil na de bevalling gelijk naar een ander land vliegen, omdat mijn mans ouders daar wonen.

Nu is mijn vraag: hoe oud mag een kindje zijn dat hij mag vliegen?
    Is dat na een paar weken al of pas na een paar maanden?

Graag reacties.

Alvast bedankt.

Alina

2. lykel

lykel Actief lid

Oct 26, 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    hoi ik zat dit te lezen en omdat ik me verveelde heb ik even op internet gekeken en kwam dit tegen hoop dat je er wat aan heb.

Vliegreizen
    Baby's onder de zes weken mogen niet vliegen. Omdat hun longetjes nog niet voldoende zijn ontwikkeld, kan vliegen gevaarlijk zijn voor hun gezondheid. Neem voor baby's boven die leeftijd een fles of speen mee waar ze op kunnen zuigen tijdens het opstijgen en dalen. Dit verlicht de onaangename druk op de oren. Peuters en kleuters kunnen in principe probleemloos mee in het vliegtuig. Als ze jonger zijn dan twee jaar kunt u ze gewoonlijk op schoot nemen. Voor een lange vlucht kan het echter comfortabeler zijn om voor het kind een eigen stoel te boeken.

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik zelf ben laatst naar nederland gevlogen was 11 uur vliegen.. dus een paar tips.. boek geen extra stoel! das geld op straat gooien... maar reserveer een bedje voor een baby.. als je vooraan zit (dat wordt dan automatisch geregeld) dan kunnen ze zon bedje voorje je hangen aan dat tussen schotje.. daar heb ik echt van genoten je kan alles mooi over zien .. en de baby kan lekker slapen en spelen

4. Alina

Alina Actief lid

Aug 2, 2006
    129
    0
    0
    Hoe oud was je baby toen je naar Nederland kwam?

Ik heb het even nagevraagd bij de luchtvaartmaatschappij en de baby mag na 8 dagen vliegen. Ik denk zelf dat ik na 3 weken ga vliegen.
    Ging de baby veel huilen tijdens de vlucht, of sliep hij of zij door?

Ik ga wel zeker een bedje reserveren en ervoor zorgen dat ik vooraan kom te zitten.

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Check van te voren goed na wat betreft het babybedje. Niet alle maatschappijen en vluchten maken gebruik van zo'n bedje.

kwebbel

6. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
  7. Alina

Alina Actief lid

Aug 2, 2006