Ik ben al heel wat weekendjes weg geweest maar nu weet ik het niet. Ik ga met een vriendin. Zij houdt niet van shoppen. Wil het liefst cultuur snuiven. Mij maakt het niet zoveel uit. Ik wil gewoon rust. Stuk lopen, leuke winkeltjes kunnen kijken, borrelen, uit eten. We willen een huisje met de mogelijkheid om zelf te koken. Nederland/België. Wie o wie?
Buurt van Hasselt, in de omgeving veel natuur, hasselt en omgeving hebben ook wat musea en is zelf een leuk gezellig stadje om eens door te lopen zonder per se de hele tijd te moeten shoppen.
De Cantharel in Apeldoorn: supermooi fietsen over de Veluwe, naar het paleis om rond te struinen en kun je altijd Apeldoorn nog in om winkeltjes te kijken
Gent ! Ik ben laatst in dit appartement geweest. Midden in het centrum was echt top . Bekijk ANNA op Booking.com! https://www.booking.com/Share-0lC9Wg4
Laatst had gorinchem mij verrast. Je kunt mooi wandelen over de wal of door de kleine straatjes waar je dan een paar winkeltjes tegenkomt. Je kunt de andere dag naar Slot Loevestein aan de overkant van de Merwede.