Gisteren de wagen gekocht. Maar nu vraag ik me af hoe ik het nestje moet opmaken? Lakentje,dekentje,hoes? Ik heb het xl nestje.
Bij koud weer wikkel ik onze zoon in een wikkeldeken. Met warm weer leg ik aan het hoofdeinde een hydrofiele luier onder zijn hoofdje en verder niets. Of een dun dekentje. (ik heb zo'n grote hydrofiel, erg handig) Ze liggen best wel beschut in dat nestje, dus ik zou waken voor te veel warmte. Succes met de laatste loodjes en geniet van de P&T!
Thanks voor je advies. Was zelf inderdaad ook al aan het denken aan een wikkeldeken. Aan de warmte had ik inderdaad nog niet gedacht
Nestje is erg warm. Ik doe er alleen een hydrofiel in onder het hoofdje, klep helemaal open. Los dekentje evt. Ik heb het nestje op hele warme dagen eruit gehaald trouwens ( dochtertje wordt morgen zes weken) ivm warmte stuwing. Dan ligt ze op een dubbel gevouwen badcape met lakentje er over. Kan prima!
Dit idd! Wij hadden voor de herfst/ winter een heerlijke wkkeldeken van snoozebaby, dat was warm genoeg toen (4-6 maanden). Als het echt heel warm was, dan een hydrofiel in het mandje helemaal onder haar, anders zweette ze eruit. Is echt warm idd daarin!