Hallo meiden, Aangezien ik van verschillende las dat er toch nog veel lime word gebruikt ben ik benieuwd hoe jullie ze hebben gemaakt Dit vind ik bv ook erg leuk ook voor mijn zoontje straks:
Wij gebruiken ook lime, maar gecombineerd met zilver rood en wit. Moeten alleen nog beginnen! Ik lees even mee ben benieuwd naar anderen.
Wij hebben lime met roze voor onze babykamer. Heb alleen nog geen foto's. Vind lime met zilver ook een leuke combi.
Wij wouden eerst ook lime, en dan dit behang en de gordijnen, nu we weten dat we een meisje krijgen, hebben we hetzelfde besteld maar dan in roze! Wooll.nl, voor de leukste kinderkamer - Kinderkamer, Babykamer, Gordijnstof, Behang, dekbedovertrek Super snelle levering!
Daan22 wat leuk zeg. Moet zeggen heb nog heel veel lime/ aqua van mijn zoontje en mag ik een brusje straks verwachten is het eigenlijk jammer het niet meer te gebruiken. Al wil ik nu wel sterren thema erbij en evt zilver Misschien nog oranje erbij haha
Dankje, dat hoef ik over die van jou niet meer te zeggen he.. heb ik geloof ik al een keer of 100 gezegd *Duimt dat de tijd snel gaat en het in 1x raak is!!!!*