Nacht 2, 3 en 4 ook. Geloof dat er een jongentje in zijn sas is met zijn 'nieuwe' bedje en papa & mama uiteraard ook!
Ik heb wel een hoofdbeschermer gekocht laatst. Met 1,5 jaar spreken ze niet meer van wiegendood toch? Met pasgeborenen wordt het afgeraden maar met peuters niet geloof ik. Fijn dat ie doorslaapt
Waarom niet gewoon in een campingbedje laten slapen? Wij liepen tegen hetzelfde probleem aan toen dochter 14 maanden was. Kind en ledikant matras overgezet naar een campingbedje, hierin een stevigere bodem ingezet en dus een echt matras en probleem was opgelost. Zag niet echt leuk uit op haar kamer, maar zij sliep heerlijk (en uit!) en zo heeft ze geslapen tot haar 3de verjaardag.
Carino, denk ook dat het voor een dreumes heel anders is, al vertelde ze me bij deze leeftijd hetzelfde in de grotere babywinkels. Adi, leuk om jullie succes-verhaal ook te lezen. Withinshin, bedankt meid voor het medeleven. Geeft ons nu al een heleboel meer rust (terwijl het al echt niet meer om elke nacht ging), je gaat met een veel lekkerder gevoel 'savonds op bed.
Zeker weten! Het geeft een hoop rust voor jezelf en het mannetje. Fijn om te lezen. Was zelf ook enorm blij, dat ik deze tip hier toen op zp gevonden had. Zo simpel en zo'n verbetering!
Wat een idee.. Hier 1 van bijna 16 maanden en ook bijna iedere nacht drama. Als hij bij ons in bed beland schuift hij ook altijd overdwars. Morgen het campingbedje maar even ophalen bij familie. Daar staat hij al maanden.. Uit logeren gaat hij niet meer dankzij de gebroken nachten..
Rrianne!!! Kon je deze tip ook niet even aan mij geven hahaha, ik zit hier ook redelijk vaak met een kindje die in de nacht wakker word!! Bij mn sm slaapt ze wel altijd heerlijk (campingbedje) nouja toch ook maar eens proberen dan. Alhoewel het nu al 'wel' een week goed gaat
Bubbetje, hoop dat het bij jullie ook tot een groot succes leidt. Laat je het weten? Babyr, hahah schat, tuurlijk! Maar moest eerst zelf nog even afwachten of het een succes werd. Hier ging het soms ook 3 dagen goed en dan weer een rommel nacht. Maar wat fijn dat R. eindelijk weer een goede week heeft gehad, kom jij ook een beetje aan je welverdiende rust!
Wij hebben Jasmijn vanaf haar 8e maand in het campingbedje gelegd. In haar ledikant, was het alsmaar brullen, speen kwijt enz. Dus uit wanhoop haar een keer in het campingbedje gelegd en ze sliep!!!!! Ze is nu bijna 18 maanden en slaapt er nog steeds in. Wel met haar ledikantmatras.
Net het campingbedje neergezet. Ben heel benieuwd. afgelopen nacht wel geslapen van 19.30 tot 06.00. Maar zo af en toe heeft hij wel eens zo'n nacht er tussen zitten. Vannacht maar weer zo'n nacht... Ik laat het weten.
Net als anders Heeft dus nog niet geholpen.. Helaas. Gisteren was hij om 05.50 wakker en vanmorgen om 05.15 en viel nog wel bij ons in slaap om 06.00 uur. (en mijn wekker ging om 06.20. Heel handig )
Balen! De nacht wel door geslapen? Hier ook vanmorgen om 5 uur wakker terwijl mijn wekker om 06 uur ging, heel fijn getimed hihih
Ja, de laatste dagen slaapt hij wel door tot 05.00 of 06.00 uur. Hoop dat de zomertijd wat hulp gaat bieden...