Hoi hoi Wie heeft er een bepaald thema op de babykamer? Bijv. Nijntje woesteling en pip etc. Ik heb werkelijk geen idee
Wij hebben het bij Nijntje gehouden en dan niet in het extreme, gewoon subtiel wat terug laten komen. lakentje heeft nijntje, de muur heeft een nijntje tekening en er is een fotolijst met nijntjes. oh en we hebben een nijntje druklamp gekregen. we hebben wel alles zoveel mogelijk in de zelfde kleuren lopen doen. dus wit/grijs/rood
Daarmee bedoel je Woezel??? Hier n Winnie de Poeh kamertje... Muren en vloeren hebben we gelaten zoals wij ze hadden (wonen hier tenslotte net 3 jaar), maar dan van die plakplaten (schuimrubber dikke dingen) her en der... En n Winnie hanglamp...
Jawel dat wel. Ik hou wel van rustige kleuren/sferen. Maar niet zo van een bepaald merk/figuur zeg maar. Vind het wel altijd heel leuk bij anderen. De kamer is dan ook best wel saai. En kan me ook voorstellen dat anderen dat weer helemaal niks vinden.
Wij hebben als kleurenthema blauw/grijs/wit/zwart Op de muur zit een boom met blaadjes van behang (ook in de themakleuren), daar zitten nog 3 uiltjes in. Op het plafond zitten sterren geplakt; babyblauw, wit en zilverkleurig. Niet veel bijzonders, ook vrij rustig allemaal, maar meer de kleuren die terugkomen eigenlijk
Wij hebben Nijntje. Muren zijn lime en babyroze. rest van de accesoires zijn zuurstokroze en lime Nog geen foto's aangezien de kamer nog niet helemaal af is.
bij daniel had ik winny the pooh stikkers op de muur geplakt, maar was ze al zat voor ik was bevallen hoezo last van hormonen... Nu liggen de kinderen sinds van de week bij elkaar en wil ik jip en janneke kamer er van maken, maar die is nog niet klaar
Leuk topic! Wij hebben nog geen kamertje maar zijn wel al vollop aan het bedenken. Bij een jongen een echte jungle kamer, bij een meisje een fairy kamertje.
Barbapapa! Bijna klaar, nog een muurtje verven dan kan ik showen Wel een duokamertje hoor, voor kleine broer en buikbaby.
Wij zijn ook aan het bedenken wat we willen. En zelf heb ik het idee van een behangboom. Maar nu zag ik op internet een behangboom die je zelf moet opplakken en knippen voor 100,-. Zijn er mensen die ook de kant en klaar variant weet in behangvorm en niet zo duur!
Hier een strakke kamer in antraciet/fuchsia/wit. Op de muur een muurschildering met tekst en 2 vlinders. Ook het geboorte kaartje en zelfs de 1ste verjaardagstaart waren in dezelfde stijl .
Heb laatst ontdekt dat ze autocorrect heeft aanstaan op de Ipad, daarom af en toe aparte woorden en namen
Qua figuur is het bij ons Bami - muurschildering, oude kaarten in een lijst en de geboorte tegel - en qua kleuren vooral lila en donkerpaars (meubeltjes, deur en de kozijnen) met "een vleugje" cyclaam en wit (wiegbekleding, gordijntjes en sommige accessoires) Nog geen foto's omdat het nog niet helemaal opgeruimd is.