Thema voor babykamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sorien, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi
    Wie heeft er een bepaald thema op de babykamer?
    Bijv. Nijntje woesteling en pip etc.
    Ik heb werkelijk geen idee:D

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    wij hebben het vrij neutrale gehouden...
    hierbij wat foto,s

3. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Wij hebben het bij Nijntje gehouden en dan niet in het extreme, gewoon subtiel wat terug laten komen. lakentje heeft nijntje, de muur heeft een nijntje tekening en er is een fotolijst met nijntjes. oh en we hebben een nijntje druklamp gekregen.
    we hebben wel alles zoveel mogelijk in de zelfde kleuren lopen doen. dus wit/grijs/rood

Bijgevoegde bestanden:

4. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Daarmee bedoel je Woezel??? :cool:

Hier n Winnie de Poeh kamertje... Muren en vloeren hebben we gelaten zoals wij ze hadden (wonen hier tenslotte net 3 jaar), maar dan van die plakplaten (schuimrubber dikke dingen) her en der... En n Winnie hanglamp...

5. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen thema. Hou daar zelf niet zo van hihi. Heb gewoon alles in grijs/wit/beige tinten.

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    dus wel een kleur thema;)

7. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jawel dat wel. Ik hou wel van rustige kleuren/sferen. Maar niet zo van een bepaald merk/figuur zeg maar.

Vind het wel altijd heel leuk bij anderen.

De kamer is dan ook best wel saai. En kan me ook voorstellen dat anderen dat weer helemaal niks vinden. :)

8. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    wij hadden tijgetje

9. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Wij zijn los gegaan met Winnie the pooh + vriendjes..

10. Linana

Linana Niet meer actief

Wij hebben als kleurenthema blauw/grijs/wit/zwart
    Op de muur zit een boom met blaadjes van behang (ook in de themakleuren), daar zitten nog 3 uiltjes in.
    Op het plafond zitten sterren geplakt; babyblauw, wit en zilverkleurig. Niet veel bijzonders, ook vrij rustig allemaal, maar meer de kleuren die terugkomen eigenlijk

11. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Wij hebben Nijntje. Muren zijn lime en babyroze. rest van de accesoires zijn zuurstokroze en lime:D
    Nog geen foto's aangezien de kamer nog niet helemaal af is.

12. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Wij hebben roze en uiltjes en andere bosdieren. De hele lijn heet Happi Tree.

13. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Wij hebben veel Frans antiek, met een vleugje Barbapapa :D .

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bij daniel had ik winny the pooh stikkers op de muur geplakt, maar was ze al zat voor ik was bevallen :D hoezo last van hormonen...
    Nu liggen de kinderen sinds van de week bij elkaar en wil ik jip en janneke kamer er van maken, maar die is nog niet klaar

15. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Leuk topic!
    Wij hebben nog geen kamertje maar zijn wel al vollop aan het bedenken. Bij een jongen een echte jungle kamer, bij een meisje een fairy kamertje.

16. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Barbapapa! Bijna klaar, nog een muurtje verven dan kan ik showen :) Wel een duokamertje hoor, voor kleine broer en buikbaby.

17. rums

rums Niet meer actief

Wij zijn ook aan het bedenken wat we willen. En zelf heb ik het idee van een behangboom. Maar nu zag ik op internet een behangboom die je zelf moet opplakken en knippen voor 100,-. Zijn er mensen die ook de kant en klaar variant weet in behangvorm en niet zo duur!

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier een strakke kamer in antraciet/fuchsia/wit. Op de muur een muurschildering met tekst en 2 vlinders. Ook het geboorte kaartje en zelfs de 1ste verjaardagstaart waren in dezelfde stijl :).

19. Heb laatst ontdekt dat ze autocorrect heeft aanstaan op de Ipad, daarom af en toe aparte woorden en namen :D

20. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Qua figuur is het bij ons Bami - muurschildering, oude kaarten in een lijst en de geboorte tegel - en qua kleuren vooral lila en donkerpaars (meubeltjes, deur en de kozijnen) met "een vleugje" cyclaam en wit (wiegbekleding, gordijntjes en sommige accessoires) Nog geen foto's omdat het nog niet helemaal opgeruimd is.

Deel Deze Pagina