Maar 5 kilo? Dat is al een groot deel van je bagage en qua formaat lijkt het me ook onhandig mee op vakantie met het vliegtuig. Wij zijn al heel erg veel op vakantie geweest maar hier altijd een opblaasbadje met een speelkleed of dikke handdoek mee voor aan het zwembad en zodra ze kunnen kruipen, lopen gewoon lekker dutten in de kinderwagen. Nooit een probleem geweest.
Wij gaan kamperen, maar ik neem gewoon een speelkleed mee, waar mijn baby op de grond op kan spelen. Hij is nu 6 maanden, dus ook een maand of 7 als we weggaan. Kan nog niet zitten, begint wel te tijgeren, dus ik hoop dat ie niet al te vlot verder gaat daarmee, anders dan ben ik hem constant kwijt, haha. Anders koop ik denk ik maar een baby-opblaasbadje bij wijze van box.
Ja speelkleed is met camperen gewoon ideaal. Maar wij gaan naar een hotel en dan vind ik dit bedje wel makkelijk. Het klapt ook heel makkelijk uit en is super licht, dus het is geen gesjouw
We vliegen premium comfort. Dus mijn man en ik mogen per persoon 35 kg meenemen, er mag een buggy mee en buiten dat om mag de baby ook nog 10 kg bagage mee. Dus het is echt niet veel. Het is ook maar een heel klein pakketje.