Wij hebben eigen merk van Prenatal, met een extra matrasje. Niet zo heel duur, gekocht tijdens de Mama Mazzel Dagen met 20% korting. En ik ben er heeeeeeeeeeeel blij mee. Zoals eerder al gezegd: inklappen is reuze makkelijk. Even wennen, maar dan is het echt zo gebeurd, ik heb nog nooit ruzie met dat ding gehad. Kan het in m'n eentje in elkaar zetten en weer inklappen en zelfs nog netjes opbergen in de draagzak. Niet dat ik zo'n kluns ben hoor, maar vooral dat laatste vind ik wel wonderbaarlijk . Even over het gebruik: We hebben hem nu drie maanden in gebruik (met een half jaar was ze echt uit de kinderwagenbak gegroeid) en we hebben hem echt al best veel gebruikt. Wij zijn namelijk gewend om ons meisje op bed te leggen als ze tekenen van vermoeidheid begint te vertonen en als we op bezoek gaan bij familie nemen we dus altijd haar bedje mee. Zo kunnen we ook overdag wat langer weg. Tot voor kort zat ze nog op drie slaapjes en dan is het echt wel makkelijk als ze ergens anders ook kan slapen. En als we 's avonds naar een verjaarsvisite gaan, nemen we haar ook gewoon mee en dan kan ze daar lekker slapen. Als we naar huis gaan, gaat ze in de slaapzak in de auto en dan gaat ze thuis meteen naar bed. Ze wordt daar wel even wakker van, maar daarna slaapt ze gewoon weer verder. (Tja, makkelijk kind). En...... we hebben hem al een paar keer buiten gebruikt, als een soort box voor buiten. Dat laatste is straks denk ik wel afgelopen, maar voor logeerpartijen en slapen tijdens bezoekjes kunnen we het volgens mij nog best lang gebruiken! En natuurlijk gebruik je dat ding tijdens de vakantie! Wij tenminste wel 8)