Wat is nu een handig en makkelijk bedje voor op het strand/ naast het zwembad? Uiteraard onder parasol en goed ingesmeerd. Maar stel ze wil even slaapje doen of even spelen... graag vraag ik naar jullie ervaring. Gister een koelstra camping bedje gekocht maar deze is te zwaar voor mee te nemen in het vliegtuig.. X
Wij hebben het eerste jaar het baby-tentje van Deryan meegenomen op vakantie. Super licht, klein op te vouwen (past makkelijk in de koffer). Wij vonden het ideaal. Zijn het tentje na thuiskomst gaan gebruiken als campingbedje, scheelt veeeeel gesjouw Onze dochter heeft echt een donkere kamer nodig om te slapen, dus slapen deed ze niet in het tentje langs t zwembad, maar ze kon er prima even in spelen. Geloof dat het tentje ook een uv-bescherming heeft. Niet dat je totaal niet hoeft in te smeren, maar hoe meer bescherming hoe beter
Deryan tentje inderdaad. Past heel makkelijk in je koffer, weegt bijna niets. Ik heb een peuterversie te koop als je wilt, een rode.
Ik ben ook een groot fan van het Deryan tentje! Je wilt echt nooit meer een campingbedje, dit is zoveel handiger. Ze zijn ook gedeeltelijk UV werend, dus dat is ook nog handig voor buiten.
Ik had dat eerder moeten weten. vorig jaar lag dochter in een niet al te best camping bedje in Griekenland.