Campingbedje vliegreis

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door xxlovexx, 27 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlovexx

xxlovexx Lid

6 aug 2013
    26
    2
    3
    NULL
    NULL
    Wat is nu een handig en makkelijk bedje voor op het strand/ naast het zwembad? Uiteraard onder parasol en goed ingesmeerd. Maar stel ze wil even slaapje doen of even spelen... graag vraag ik naar jullie ervaring. Gister een koelstra camping bedje gekocht maar deze is te zwaar voor mee te nemen in het vliegtuig..

X

2. Lizzy1985

Lizzy1985 Actief lid

28 mei 2015
    328
    97
    28
    Vrouw
    Wij hebben het eerste jaar het baby-tentje van Deryan meegenomen op vakantie. Super licht, klein op te vouwen (past makkelijk in de koffer). Wij vonden het ideaal.
    Zijn het tentje na thuiskomst gaan gebruiken als campingbedje, scheelt veeeeel gesjouw

Onze dochter heeft echt een donkere kamer nodig om te slapen, dus slapen deed ze niet in het tentje langs t zwembad, maar ze kon er prima even in spelen.

Geloof dat het tentje ook een uv-bescherming heeft. Niet dat je totaal niet hoeft in te smeren, maar hoe meer bescherming hoe beter

3. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Wij hadden altijd zo'n strandtentje (half koepeltje) waar de kinderen onder lagen op een kleedje.

4. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Deze hebben wij. Ideaal!

Bijgevoegde bestanden:

5. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Deryan tentje inderdaad. Past heel makkelijk in je koffer, weegt bijna niets. Ik heb een peuterversie te koop als je wilt, een rode.

6. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ik ben ook een groot fan van het Deryan tentje! Je wilt echt nooit meer een campingbedje, dit is zoveel handiger. Ze zijn ook gedeeltelijk UV werend, dus dat is ook nog handig voor buiten.

7. Veran

Veran Bekend lid

1 mrt 2014
    630
    489
    63
    Hier ook fan van een Deryan!

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.664
    5.697
    113
    Ik had dat eerder moeten weten. vorig jaar lag dochter in een niet al te best camping bedje in Griekenland.

Deel Deze Pagina